Ekonomi Tüketici Oscar’ı Sırım’ın oldu

Tüketici Oscar’ı Sırım’ın oldu

10.01.2020 - 07:50 | Son Güncellenme:

BIM Birleşik Mağazalar A.Ş.’nin zeytinyağı markası Sırım, Avrupa Birliği’nde Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından verilen ‘Altın Marka Ödülü’ kapsamında ‘Tüm Tüketicilere Tavsiye Edilen Marka’ olarak belirlendi.

Tüketici Oscar’ı Sırım’ın oldu

Türkiye’nin ilk tüketici girişimi TTKD, zeytinyağı sektöründe tüketicilerin markaya ilgi derecesini araştırdı. Türkiye’nin önde gelen zeytinyağı markalarının tüketiciler tarafından kalite ve beğeni dereceleri ölçüldü. Araştırma son bir yıl içerisinde zeytinyağı sektörünün en beğenilen ve tercih edilen markalarından birinin ‘Sırım Zeytinyağı’ olduğunu ortaya koydu.
TTKD Başkanı Mehmet Barak, şunları söyledi:

“Biz bir tüketici örgütüyüz. 34 yıllık geçmişimizde laboratuvar çalışmalarıyla HACCP kriterlerinde binlerce analiz, test ve araştırma yaptık. Bunlardan birini de zeytinyağı sektöründe uyguladık. Tek amacımız tüketicilerimizin kaliteli mal ve hizmet almalarını sağlamaktır. Yapılan değerlendirmede Sırım, Altın Marka Tüketici Ödülü’ne layık görüldü ve Tüm Tüketicilere Tavsiye Ediyoruz logosuna hak kazandı.”

Sırım’ın tedarikçisi Alhatoğlu Zeytinyağları Yönetim Kurulu Başkanı Alper Alhat, tüketicilere en iyi ve en kaliteli zeytinyağını en ulaşılabilir fiyatlarla sunmak için büyük çaba harcadıklarını söyledi.