Kariyer 14. Anatolia Kongresi’nde tema, ‘İstanbul Kültür 2010’

14. Anatolia Kongresi’nde tema, ‘İstanbul Kültür 2010’

28.07.2008 - 00:01 | Son Güncellenme:

25 Temmuz’da başlayan ve 29 Temmuz’a kadar devam edecek 14. Anatolia Kongresi’nde tema, ‘İstanbul Kültür 2010’. Hedef İstanbul’u dünyaya tanıtmak

14. Anatolia Kongresi’nde tema, ‘İstanbul Kültür 2010’

Üniversite öğrencilerinin yürüttüğü bir organizasyon olan Aiesec, 50 ülkenin gençlerini İstanbul’da bir araya getiriyor. Bu yıl 14’üncüsü yapılacak olan Anatolia Kongresi’nde 250 genç ‘İstanbul Kültür 2010’ temasını işliyor.
İstanbul Kumburgaz’da 25 Temmuz’da başlayan ve 29 Temmuz’a kadar devam edecek kongrenin hedefleri arasında, gençlerin kişisel gelişimlerine destek, farklı kültürlerin birbirlerini tanımaları ve Türkiye hakkındaki ön yargıların yıkılması bulunuyor.
Organizasyon Komitesi Üyesi Merve Tunalı, Türkiye temasının ‘İstanbul Kültür 2010’ olarak belirlendiğini belirterek, “Amacımız İstanbul’u dünyaya tanıtmak, gençleri İstanbul’a çekmek. Ayrıca Türkiye hakkındaki önyargıları da yıkacağımıza inanıyoruz” diyor. Gençler kongre oturumlarında ‘liderlik, kişilerin kendilerini keşfetmesi, potansiyelin en verimli şekilde nasıl kullanılabileceği, dünyada Türkiye ve Türk kültürü’ konularını tartışacak.
Kongrede ülkelerin kendi kültürlerini tanıtacakları ülkeler panayırı ve Türk gecesi de düzenlenecek. Kongrenin ardından İstanbul’un tarihi ve turistik yerlerini de gezilecek.

Haberin Devamı

Katılan ülkelerden bazıları

14. Anatolia Kongresi’nde tema, ‘İstanbul Kültür 2010’

Belçika, Çin, Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Bosna Hersek, Mısır, Finlandiya, Fransa, Almanya, Yunanistan, İtalya, İran, Japonya, Pakistan, Ukrayna, Polonya, Romanya, Rusya,  İsviçre, İngiltere, Amerika, İsveç.

Dermalogica, yılda 900 kişiyi eğitiyor
Türkiye distribütörlüğü Antis Kozmetik tarafından yürütülen Dermalogica, yılda 900 kişiye ürün, cilt/vücut ve işletme olmak üzere 3 ana başlık altında seminerler veriyor. Dermalogica Eğitim Müdürü Melike Yumlu, dünyada 40 eğitim merkezine sahip bulunan The International Dermal Institude tarafından geliştirilen Dermalogica seminerleriyle cilt bakım terapistlerini kariyerlerinde zirveye taşıdıklarını söylüyor.
İki gün süren ‘Dermalogica’yı Yaşamak’ adlı ürün seminerinde Dermalogica’nın farkları, içerikleri, kullanım şekillleri öğretiliyor.  ‘Dermalogica Face Mapping’ seminerinde ise cilt bakım terapistleri Face Mapping’i kullanarak cildi 14 farklı bölgeye ayırıyor ve cildin durumunu, ihtiyaçlarını belirliyor. Bir diğer bölüm ise işletme seminerlerini içeriyor. 5 yıldızlı müşteri servisi, satış teknikleri gibi konuları içeren seminerlerde cilt bakım uzmanlarının daha kârlı ve başarılı işletmelere nasıl sahip olabilecekleriyle ilgili bilgiler veriliyor.
Öte yandan The International Dermal Institute, Dermalogica’nın eğitim kılavuzu The Book’un içinde bulunan testte yüzde 75 başarı gösterenlere, Dermalogica adına bir başarı sertifikası veriyor. Dermalogica temel eğitim seminerlerine katılan ve en az 6 ay Dermalogica’yla çalışan kişilerin yanıtlayabildiği bu testin ardından alınan sertifika, kişinin dünyanın her yerinde Dermalogica satmaya ve önermeye yetkin olduğunu gösteriyor.

Haberin Devamı

2 BİN CİLT BAKIM TERAPİSTİ GELİYOR
Dermalogica’nın 1993’ten bu yana iki yılda bir düzenlediği Uluslararası Dermalogica Kongresi’ne bu yıl İstanbul ev sahipliği yapıyor. Kongre, 1-2 Ağustos günlerinde 50 ülkeden 2 bin cilt bakım terapistinin katılımıyla gerçekleşecek. Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda yapılacak kongrede, cilt bakım sektöründeki en yeni uygulamalar ve iş geliştirmeye yönelik teknikler değerlendirilecek.