Esad zindanlarında 23 yıl geçiren Türk akılalmaz işkenceyi anlattı! 'Hamam böceği ve kedi eti yedik, 'öldürün bizi' dedik'Suriye'de Esad rejiminin cezaevlerinde 23 yıl tutulan Mehmet Ertürk, özgürlüğüne kavuşmasının ardından yaşadığı insanlık dramını anlattı. Ertürk, "Açlıktan hamam böceği yiyorduk. Kedi eti yedik, kurt yedik. Çok açtık. Sürekli hakaret ve küfür ediyorlardı" ifadelerini kullandı.