Kariyer Türkiye’nin BlogOscarları Sahiplerini Buldu

Türkiye’nin BlogOscarları Sahiplerini Buldu

12.12.2014 - 14:40 | Son Güncellenme:

Yapı Kredi Nuvo ana sponsorluğunda 10 Aralık Çarşamba gecesi IKSV Salon’da düzenlenen ödül töreni ile Bumerang Ödülleri sahiplerini buldu.

Türkiye’nin BlogOscarları Sahiplerini Buldu

600’e yakın başvuru alan ve 70 bini aşkın SMS oyunun kullanıldığı yarışma, alanında uzman jüri üyelerinin ilk 10’a kalan blogları tek tek değerlendirmesiyle finale ulaştı.

Haberin Devamı

Ödül töreninde açılışIında tüm konuklara hoşgeldiniz diyen Hürriyet İçerik Ve Topluluk Sitelerinden Sorumlu Yönetici Erhan Acar, Hürriyet Dünyası olarak bloggerlara desteklerini devam ettireceklerini belirtti. Hürriyet Dijital Pazarlama Çözümleri Koordinatörü ve Boomads Kurucu YöneticisiHaymi Behar, Bumerang Ödülleri için katılım sayısının bu yılda çok yüksek olmasından mutlu olduklarını, 4’üncüsü düzenlenenBumerang Ödülleri’nde bu sene 600’ü aşkın blogun değerlendirildiğini belirtti. Jüri üyelerine ve SMS gönderen herkese vermiş oldukları destek için teşekkürlerini iletti.


En Tarz Blog,En Sosyal Blog, Yapı Kredi Nuvo En İyi Çıkış Yapan Blog, En İyi Yerel Site,En Uzman Blog, En Çalışkan Site ve En Çalışkan Blog olmak üzere toplam 7 kategoride ödüllerin verildiği gece yoğun katılımla gerçekleşti. Geçtiğimiz yıllardan farklı olarak bu yıl Boomadsiçerikle pazarlama platformunun en etkin şekilde kullanıldığı projelerin ajans ve reklamverenleri de ödüllendirildi.

Haberin Devamı

4’üncü Bumerang Ödülleri’nin kazanan isimleri :
En Tarz Blog kategorisinin birincisihttp://sesliyemek.com
En Sosyal Blog kategorisinin birincisihttp://biradambirbebek.com
Yapı Kredi Nuvo En İyi Çıkış Yapan Blog kategorisinin birincisi http://kesfetsene.com
En İyi Yerel Site kategorisinin birincisi http://www.burdurweb.com
En Uzman Site kategorisinin birincisi http://oitheblog.com
En Çalışkan Site kategorisinin birincisi http://uzakrota.com
En Çalışkan Blog kategorisinin birincisi http://yoldaolmak.com
Ödüllü Ajans ve Reklamverenler:
En İyi Deneyim Projesi: Loreal & Mec Global
En İyi Content Seeding Projesi : Samsung ve Vivaki Türkiye
En İyi Sosyal Medya Pojesi : Kia & Time Digital
En İyi Entegre Boomads Kullanımı: Unilever Türkiye & Mindshare

Kötü Karakterden İyi Gelir Elde Etmek Mümkün.
Haymi Behar’dan sonra sahneyi alan Hürriyet Yazarı Ertuğrul Özkök“20 yıllık gazetecilik tecbrübelerimle oluşan kötü karakteri sizle paylaşmak için burdayım. Dijital dünyada artık birşeyler yapabilmek için paradigmaların yıkılması gerektiğini düşünüyorum.” dedi. Kötü karakterle ilgili düşüncelerinin 1964 yılında Türk Sinemasının kötü karakteri Ahmet Tarık Tekçe’nin ölümünden sonra oluşmaya başladığını söyleyen Özkök;onun ölümünün kendisini çok etkilediğini belirtti.

Haberin Devamı


Bob Iger ile geçmişte yaşadığı bir anısını anlatan Usta yazar,“Katıldığım Disney’in 90. Yıl özel davetinde ilk kez Malefiz filminin 1,5 dakikalık gösterimi yapıldı. Oradaki Angelina Jolie’nin oynadığı kötü karakter aslında filmin ana karakteriydi. Buradaki kötü karaktere yatırım sonucunda Disney’in sağladığı büyük kazanç, bana kötülüğünde iyi kazanç getirebileceğini gösterdi.” dedi.
Sözlerine “Dijitalbizleri yepyeni bir dünyaya taşıdı ve bu dünyanın kalıpları bizim pratik kalıplarımızdan farklı ve 21. yy’da büyük keşfimiz kötününde iyi bir yatırım olabileceğinin farkına varmak olacak.” şeklinde devam etti.

Artık Kontrol İzleyicinin Elinde
GOOGLE Türkiye Pazarlama Müdürü Özgür Kirazcı, “Eskiden kontrol televizyondaydı ama içinde olduğumuz dönemde kontrol artık izleyicide. Günümüzde 5 farklı ekran var ve artık giyinebilir teknolojiler ve otomobillerde buna dahil oldu.” dedi. Youtube verileri incelendiğinde izleyicitrafiğinin %40’ının mobilden geldiğini ve Youtube’un Google’dan sonra en çok kullanılan arama motoru olduğunu söyledi.Kirazcı; Youtube’un süre kısıtlamasının olmaması, içerikleri seriler halinde oluşturabilimeye imkan tanıması, ve detaylı bir ölçümleme imkanı sağlama özelliklerinden dolayı markalar tarafından çok tercih edildiğini söyledi.