24.10.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Dönüşüm ve gelişim stratejisinin kalbine ‘müşteri memnuniyeti’ ve ‘dijitalleşmeyi’ koyduklarını dile getiren Özcan şöyle devam etti:
“İş süreçleri ve politikalarımızı bu çerçevede düzenledik. Strateji ve önceliklerimiz doğrultusunda müşteri memnuniyeti ve dijitalleşmeyi merkeze alan iş politikalarımızla çalışmaya devam ediyoruz. Genç neslin ilk bankası olmak ve beyaz yaka olarak tabir edilen kesimle ilişkilerimizi derinleştirmek, yakın dönemdeki hedeflerimiz arasında yer alıyor.
Dijital alan ve kanallardaki yatırımlarımızla, özellikle blockchain, yapay zekâ, kartsız ödeme, şubesiz bankacılık ve müşteri deneyimi konularında, dünyadaki en iyi ve en verimli bankacılık uygulamalarına uyum sağlayacak şekilde çalışıyoruz. Bu amaçla kurulan Ar-Ge Merkezimiz ve Veri Merkezimiz orta ve uzun vadede bankamızın gücüne güç katacağına inanıyoruz.”
Tam uyumla çalışma
Mobil bankacılık uygulamasının kullanıcı sayısının 3.2 milyonu aştığı bilgisini veren Özcan, “Bankamızda yapılan tüm bankacılık işlemlerinin de adet bazında yüzde 93’ünden fazlası şube dışı kanallarımızdan yapılıyor” dedi. Özcan şunları da söyledi:
“İştirak ve bağlı ortaklıklarımızla daha yakın ilişkiler kurup sinerji oluşturduk. VakıfBank Finans Grubu çatısı altında bulunan tüm şirketlerimizin ürünlerini, dağıtım kanallarında pazarlamaya başladık. Bu sayede hem bankamız ve bağlı ortaklıklarımızın işlem adet ve cirosunu artırdık hem de müşterilerimize tüm finansal ürünler için tek bir milli markadan hizmet alma kolaylığı sağladık. VakıfBank ve bağlı ortaklıklarımız aracılığıyla devlet politikalarına tam bir uyumla çalışıp ülkemizin güçlü yarınlara ulaşması hedefiyle üzerimize düşeni yapacağız. ”