05.01.2022 - 15:31 | Son Güncellenme:
Perakendede dijital dönüşümün itici gücünün e-ticaret olduğunu vurgulayan Çelikkanat, web siteleri yanında büyük pazaryerleri ile de çeşitli iş birlikleri olduğunu, müşterilerine tüm kanallardan hizmet verebilmek için altyapı ve uygulamalar geliştirdiklerini aktardı. Çelikkanat, 10 yıl önce e-ticaret ve omnichannel uygulamalarını müşterilerine sunmaya başladıklarını anımsatarak, sözlerini şöyle sürdürdü: “Mağaza stoklarının internet üzerinden satışı gibi yetkinliklerimiz zaman içinde çok gelişti. Pazaryerleri ile entegre çalışmalarımız da çok verimli şekilde devam ediyor. Zamanında gerçekleştirdiğimiz yatırımlarımız, altyapı sağlayıcı iş ortaklarımız, tam entegre olduğumuz lojistik servis sağlayıcı iş ortaklarımız ile sağlıklı ve değişen koşullara esnek şekilde uyum sağlayabilecek bir yapıya sahibiz. Özellikle pandemi döneminde bu dinamik yapı ve yetkinliklerimizin çok faydasını gördük.
Doğru beden teknolojisi
Yeni teknolojileri de takip ettiklerini dile getiren Çelikkanat, “Metaverse takip ettiğimiz, merak ettiğimiz, potansiyel ve fırsatları gözlemleyerek değerlendirdiğimiz yeni bir gelişme. Gelişme hızına göre gelecekteki adımlarımızı belirleyeceğiz. İnternet üzerinden online kıyafet deneme gibi teknolojiler üzerinde çalışıyoruz. Pilot denemelerimiz oldu. Müşterilerimize doğru bedeni seçebilmeleri için yardımcı olacak teknolojileri değerlendiriyoruz” dedi.