Ege Özel Ege Lisesi İzmir birincisi

Özel Ege Lisesi İzmir birincisi

25.02.2017 - 04:04 | Son Güncellenme:

Özel Ege Lisesi, son 6 yılın üniversite sınavlarında İzmir Anadolu Liseleri Birincisi oldu. Özel Ege Lisesi Müdürü Aylin Musluoğlu, “Yaşamın tüm renklerini içinde barındıran bir çemberi de beraber örüyoruz” dedi

Özel Ege Lisesi  İzmir birincisi

Özel Ege Lisesi son altı yılda İzmir’deki resmî ve özel 111 anadolu lisesi içinde birinciliğe ulaşarak kitlesel ve sürdürülebilir başarının güzel bir örneğini ortaya koydu.

Özel Ege Lisesi Müdürü Aylin Musluoğlu, “Mezunlarımızın insan yaşamını kolaylaştıracak birçok dokunuşta imzasını görmeyi hedeflerken yalnızca bireysel ya da kitlesel başarıya odaklanmıyor, yaşamın tüm renklerini içinde barındıran bir çemberi de beraber örüyoruz” dedi.

Özel Ege Lisesi, ÖSYM verilerine göre, 2015 YGS ve LYS’de İzmir’deki 111 resmi ve özel anadolu lisesi arasında bir kez daha İzmir birincisi oldu. YGS’deki altı puan türünün tamamında ve LYS FM puan türlerinde birinci olan Özel Ege, 2001, 2002, 2003, 2010, 2011, 2012, 2013 ve 2014 yıllarında olduğu gibi 2015’te de İzmir’de ilk sırada yer aldı. 2015 yılında 110 öğrenci mezun eden Özel Ege Lisesi, Türkiye özel anadolu liseleri listesinde ise YGS’de 552, LYS’de 543 okul arasında toplam sekiz puan türünde de ilk beş okul arasında yer aldı.

Tek İzmir okulu

ÖSYM tablolarında, toplam 552 okuldan oluşan Türkiye özel anadolu liseleri listesinde YGS-1, YGS-2 ve YGS-6 puan türlerinde Özel Ege Lisesinin üstünde bulunan üç okulun da öğrenci sayısının Özel Ege Lisesi’nin mezun sayısının çok altında olduğu, örneğin 13 mezunu olan okul da olduğu görülüyor.

Haberin Devamı

‘İyi bir okul’

Lise Müdürü Aylin Musluoğlu, Özel Ege’nin sadece sayısal verilerden ibaret bir kurum değil, hayatın her rengine yer veren ve başarılı olduğu kadar sosyal yaşamın içinde olan nesillerin yetiştiği ‘iyi bir okul’ olduğunu vurgulayarak, şunları söyledi: “Mezunlarımızı ülkemizin önde gelen üniversitelerinin yüksek puanlı bölümlerine yerleştirerek onların iş hayatındaki başarı zeminini bugünden oluşturmanın yanı sıra onları nitelikli ve donanımlı bireyler olarak modern toplum hayatına kazandırmak gibi bir sorumluluğu da üstleniyoruz. Bunu başarırken salt bireysel ya da kitlesel başarıya odaklanmıyor, yaşamın tüm renklerini içinde barındıran bir çemberi de beraber örüyoruz.”