Gündem PTT sözleşmeli personel alımı başvurusu 18 Şubat'ta sona eriyor! İşte aranan şartlar...

PTT sözleşmeli personel alımı başvurusu 18 Şubat'ta sona eriyor! İşte aranan şartlar...

15.02.2017 - 14:42 | Son Güncellenme:

PTT personel alımı başvuruları başladı! 13 Şubat tarihinde başlayan PTT sözleşmeli personel alımı için başvurular 18 Şubat tarihinde sona erecek. İstanbul'da 500 kişinin alımı için başlayan başvurularda adaylardan istenen şartlar belli oldu. Peki PTT personel alımı için başvuru şartları nelerdir?

PTT sözleşmeli personel alımı başvurusu 18 Şubatta sona eriyor İşte aranan şartlar...

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan 7 Şubat'ta PTT'ye 2 bin 500 personel alınacağını açıklamıştı. PTT sözleşmeli personel alımı ilanı yayınlamasının ardından İstanbul'da 500 personelin başvuru tarihleri belli oldu. Alınan bilgilere göre; İstanbul'da 500 personelin başvuruları 13 Şubat itibariyle başladı. PTT'ye gişe, büro ve dağıtıcı olarak alınacak olan adaylar PTT başvuru şartlarını haberimizin detayında bulabilirler. Devlet Personel Başkanlığı'nın resmi internet sitesi üzerinden ilan yayınlayan PTT, Gişe ve Büro Görevlisi ile Dağıtıcı unvanlı "İdari Hizmet Sözleşmeli Personel" alacağını açıkladı.

Haberin Devamı


BAŞVURU YERİ VE TARİHLERİ

Başvuru tarihi ve yeri: Başvurular, 13-18 Şubat 2017 tarihleri arasında www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacaktır.

PTT ŞUBELERİNDE MESAİ SAATLERİ DEĞİŞTİ

PTT A.Ş., müşterilerine daha fazla hizmet verebilmek amacıyla işyerlerinin mesai saatlerinde düzenleme yaptı. Bu çerçevede bazı illerdeki PTT A.Ş. işyerlerinde mesai saatleri uzatıldı.

GİŞE VE BÜRO GÖREVLİSİ POZİSYONLARINA BAŞVURU ŞARTLARI

1) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için en az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-1 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek beden veya akıl hastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek.

Haberin Devamı

3) KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

DAĞITICI POZİSYONLARINA BAŞVURU ŞARTLARI

1) İki yıllık eğitim veren yüksekokulların veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-2 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Son başvuru tarihi itibariyle en az B sınıfı sürücü belgesi ile A2 sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. ( B ve A2 Sürücü Belgesine veya Motorlu Taşıt Sürücü Sertifikasına son başvuru tarihi olan 18.02.2017 tarihi itibariyle sahip olmak.)

NOT: Adaylar, mülakattan önce B ve A2 sınıfı sürücü belgesi yetkisi çerçevesinde kullanacakları araçlarla uygulamaya tabi tutulacaktır.

3) Her türlü iklim ve yolculuk koşullarında posta dağıtım işlerini yaya şekilde yapabilecek derecede sağlıklı, erkeklerde en az 168 cm., bayanlarda en az 160 cm. boyunda olduğunu, kilo ile boy arasındaki farkın 15'ten fazla olmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek,

4) KPSS P93 puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak.