Teknoloji Samsung, Note 8 ve S8+ modellerinde görülen pil sorunu hakkında açıklama yaptı

Samsung, Note 8 ve S8+ modellerinde görülen pil sorunu hakkında açıklama yaptı

02.01.2018 - 14:20 | Son Güncellenme:

Bazı Samsung kullanıcıları, telefonlarında şarj işleminin aniden kesildiği, tekrar başlamadığı ve pilin bitmesinin ardından telefonun yeniden açılmadığından şikayet ediyordu. Samsung, Galaxy Note 8 ve S8+ modellerinde görülen sorunun araştırıldığını açıkladı.

Samsung, Note 8 ve S8+ modellerinde görülen pil sorunu hakkında açıklama yaptı

Onur Binay/milliyet.com.tr

Haberin Devamı

Geçtiğimiz haftalarda bazı Samsung Galaxy Note 8 ve Galaxy S8+ modellerinin pillerinin tamamen boşaldıktan ve bir daha da şarj olmadığının sizlerle paylaşmıştık. Samsung, geçtiğimiz senelerde hatalı piller yüzünden Galaxy Note 7 ile çok ciddi sorunlar yaşamıştı. Bu süreçte Note markası inanılmaz zarar görmüş ve Güney Kore devi pil güvenliğini elden geçirmek zorunda kalmıştı. Samsung, Galaxy Note 8 ve S8+ modellerinde görülen sorunlar ilgili açıklama yaptı.

Samsung konu ile ilgili yaptıkları açıklamada kapanma olayını araştırdıklarını belirtti. Konuyla ilgili çok az şikayet aldığını ve verilerin az olduğunu açıklayan Samsung, bu sorunla karşılaşan insanlar için çözüm üretmeye çalışıyor. İronik olarak, geçen yıl Galaxy Note 7 patlamalarını takiben, üretici yeni Samsung cihazlarında kullanılan piller için 8 noktalı bir güvenlik testi uygulama sürecine başlamıştı.

Haberin Devamı

Etkilenen cihazlar hakkında daha fazla bilgiye ihtiyaç duyduğunu söyleyen Samsung, "Bu türden tüm raporları ciddiye alıyoruz. Yalnız bununla ilgili çok az sayıda müşteri şikayeti aldık. Bu konuda daha ayrıntılı bilgi sahibi olduğumuzda net bir yorum yapabiliriz" dedi.

Sorunun global olmadığı şimdilik batarya veya telefon değişimiyle sorunun önüne geçilebileceği belirtiliyor. Ancak bu tarz şikayetler artarsa, Samsung’u zor günlerin beklediğini söyleyebiliriz.