The Others Değerli müşteriler için Analitik CRM

Değerli müşteriler için Analitik CRM

21.07.2002 - 00:00 | Son Güncellenme:

Değerli müşteriler için Analitik CRM

Değerli müşteriler  için Analitik CRM


Ekonomik kriz ortamında bankalar, daralan kar paylarını arttırmak için yeni yollar bulma çabası içinde. Yapı Kredi Bankası da değerli müşterilerini elinde tutmak ve diğerlerine daha az maliyetle hizmet verebilmek için Analitik CRM kullanmaya başladı.
Dünyanın en büyük özel yazılım şirketlerinden biri olan SAS Instutite ile birlikte yürüttüğü Analitik CRM çalışmasıyla verimlilik ve karını arttırdı.
Yaklaşık bir yıldır birlikte çalışan Yapı Kredi Bankası ile SAS Institute, Analitik CRM projesiyle büyük bir başarı yakaladı.
Yapı Kredi Bankası, SAS çözümleri kullanarak iş verimliliklerinde ve kar oranlarında artış sağladı.