EgeÇözüm Dersaneleri artık Gaziemir’de

Çözüm Dersaneleri artık Gaziemir’de

19.04.2008 - 01:00 | Son Güncellenme:

Ülke çapında 80 şubeye sahip Çözüm Dersaneleri, 81’inciyi Gaziemir’e açıyor. Yetkilileri, “Amacımız, Avrupa normlarında eğitim uygulamak ve İzmir’de yaygınlaştırmak” diyor

Çözüm Dersaneleri artık Gaziemir’de

Çö­züm Der­gi­si Ders­ha­ne­le­ri, İz­mir’de­ki ilk, Tür­ki­ye ge­ne­lin­de­ki 81’n­ci şu­be­si­ni, bu­gün Ga­zi­emir’de aça­cak. Çö­züm Der­gi­si Ders­ha­ne­le­ri Ga­zi­emir Ku­ru­cu Yö­ne­tim Ku­ru­lu Baş­ka­nı İl­ker Ak­su, il­çe­yi seç­me ne­den­le­ri­ni şu söz­ler­le açık­la­dı: “Ga­zi­emir, eği­ti­me önem ve­ren il­çe­ler­den bi­ri. Bu yüz­den bu­ra­da ka­rar kıl­dık. Ama­cı­mız, Av­ru­pa norm­la­rı­na uy­gun, ka­lı­cı eği­tim sis­te­mi­ni uy­gu­la­mak ve İz­mir’de yay­gın­laş­tır­mak.”
Ata­türk il­ke­le­ri doğ­rul­tu­sun­da eği­tim ver­dik­le­ri­ne vur­gu ya­pan yö­ne­tim ku­ru­lu baş­ka­nı İl­ker Ak­su, gü­ven­li bir eği­tim için tur­ni­key­le man­ye­tik kim­lik kar­tı sis­te­mi­nin oluş­tu­rul­du­ğu­nu söy­le­di.
Bu sis­tem sa­ye­sin­de ders­ha­ne­ye gi­ren ve çı­kan tüm öğ­ren­ci­le­rin kon­tro­lü­nün sağ­lan­mış ola­ca­ğı­nı, böy­le­ce der­se geç ka­lan öğ­ren­ci­le­rin du­ru­mu hak­kın­da da ve­li­le­ri­nin bil­gi­len­di­ri­le­bi­le­ce­ği­ni be­lirt­ti.

Fark­lı­lık­la­rı­mız gü­cü­müz
Ak­su, eği­tim­de fark­lı­lık ya­ra­ta­cak­la­rı­nı, en önem­li ay­rı­ca­lık­la­rı­nın ise ‘İn­te­rak­tif Çö­züm Sı­nıf­la­rı’, ‘Acil Çö­züm Mer­ke­zi’ ve ‘Ak­tif Etüt Sis­te­mi’ uy­gu­la­ma­la­rı ol­du­ğu­na dik­kat çe­ke­rek şu bil­gi­le­ri ver­di: “İn­te­rak­tif Çö­züm Sı­nıf­la­rı, ilk de­fa Çö­züm’ün uy­gu­la­dı­ğı yep­ye­ni bir eği­tim tek­no­lo­ji­si­dir.
Bu tek­no­lo­ji, nor­mal ya­zı tah­ta­la­rı­nı ay­nı za­man­da dev bil­gi­sa­yar ek­ran­la­rı­na dö­nüş­tür­mek­te­dir. Hem za­man kay­bı azal­mak­ta hem de ders­te çö­zü­len so­ru sa­yı­sı art­mak­ta­dır. Gör­sel­lik art­tı­ğı için eği­tim zevk­li, bil­gi ise ka­lı­cı ol­mak­ta­dır. Acil Çö­züm Mer­ke­zi de öğ­ren­ci­le­rin so­run­la­rı­na anın­da çö­züm bu­lun­ma­sı­nı amaç­la­mak­ta­dır. Öğ­ren­ci, ça­lış­tı­ğı do­kü­man­lar­da çö­ze­me­di­ği so­ru­la­rı, sa­de­ce ders ara­la­rın­da de­ğil, ça­lış­ma sa­at­le­ri için­de de is­te­di­ği an öğ­ret­me­ni­ne sor­ma im­ka­nı bu­lur. Ak­tif Etüt Sis­te­mi’nde ise bi­rey­sel, zo­run­lu, tak­vi­yey­le is­te­ğe bağ­lı etüt­ler yer al­mak­ta­dır.”

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler