08.10.2020 - 00:02 | Son Güncellenme:
Vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerine hızla yanıt verebilmek için kurulan Buca Belediyesi Toplumsal İletişim Merkezi (TİM), çözümün adresi oldu. Kentteki sorunları en aza indirmek için tüm birimleriyle çalışma yürüten Buca TİM, 2020 boyunca vatandaşlardan 16 bin 450 başvuru aldı.
204 kişiye iş
Çözüm odaklı çalışma anlayışıyla gelen başvuruların 14 bin 587’sini çözüme kavuşturan TİM, yüzde 88 gibi yüksek bir başarı oranı yakaladı. Vatandaşla belediye birimleri arasında köprü görevi gören TİM’de 2 bin 441 başvuru ise çözüm aşamasında bekliyor. TİM’e bağlı Buca Belediyesi İstihdam Masası da işverenle iş arayanları bir araya getiriyor. Özellikle salgın nedeniyle artan işsizlik rakamlarına karşı çalışmalarına hız veren İstihdam Masası, yıl içinde 204 kişiyi meslek sahibi yaptı. Başkan Erhan Kılıç, “Hemşehrilerimizden gelen her talebi dikkatlice inceliyoruz” şeklinde konuştu.