15.06.2017 - 04:49 | Son Güncellenme:
İzmir’de 13 farklı proje için çalışmalarını sürdüren Folkart, özellikle Çeşme’ye yönelik projeleri ile dikkat çekiyor. Paşalimanı, Fenerburnu, Ardıç, Ilıca ve Boyalık’taki projelerini ‘Folkart Çeşme’ adı altında birleştiren Folkart, yaz mevsiminde Alaçatı’da Clubbaba Köyiçi’ndeki satış ofisinde projelerini tanıtacak.
Yeni satış ofisinde ayrıca, dünyaca ünlü Aston Martin markasının otomobilleri de yer alacak. Aston Martin Türkiye distribütörü D&D Motorlu Araçlar, Aston Martin DB11 modelini tanıtacak.
Tanıtım vurgusu
Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, İzmir’in en önemli ilçesi Çeşme’de 5 ayrı proje üzerinde çalıştıklarını, önümüzdeki süreçte bu projelere yenilerinin de ekleneceğini kaydetti.
Folkart olarak Çeşme projelerine tek çatı altında ‘Folkart Çeşme’ adı ile anlattıklarını belirten Sancak, Çeşme’nin Türkiye’nin en gözde tatil yörelerinden biri olduğuna işaret etti.
Tüm güzellikleri anlatılıyor
Folkart olarak İzmir’in tanıtımına da büyük önem verdiklerine işaret eden Sancak, “Sadece İzmir şehir merkezi değil, projelerimizi anlatırken biz şehrimizin tüm güzelliklerini vurgulamaya özen gösteriyoruz. Bu noktada Çeşme için de aynı şekilde, güzel ilçemizin farklı özelliklerini öne çıkarmaya çalışıyoruz. Çeşme has güzelliklerle hazırladığımız tanıtım ofisimizde dünyaca ünlü Aston Martin otomobilleri de yer alacak” şeklinde konuştu.
‘Mesafeler kısalıyor’
“İzmir-İstanbul Otoyolu tamamlanınca, İstanbul’dan Çeşme’ye 3.5 saatlik sürede ulaşılacak” diyen Sancak, şöyle devam etti: “Çeşme, artık farklı bir şekilde konumlanacak. Bu otoyol üzerinde bulunan Kocaeli, Bursa, Balıkesir gibi kentler de Çeşme’yi yeniden keşfedecek. Havacılığın yeni merkezi olma yolundaki İzmir’de, yakın gelecekte Alaçatı’ya planlanan butik havalimanı yapıldığında, Çeşme kapısını tüm dünyaya da sonuna kadar açacak. Yeni planlar ile eminim turizm de 12 aya yayılacak.”