30.03.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Kuşadası Belediyesi, vatandaşların belediye hizmetleri ile ilgili istek, öneri ve şikâyetlerini tek merkezden aktarmalarını sağlamak amacıyla bir başvuru ve iletişim merkezi olarak hizmet veren Güvercin Masa’yı kurdu.
İnsan odaklı anlayış
Belediye Ana Hizmet Binası’nın giriş katında hizmet veren Güvercin Masa, vatandaşların karşılaştıkları sorunları Koordinasyon Merkezi aracılığıyla ilgili birimlere ileterek, vatandaşları en kısa süre içinde bilgilendiriyor ve sorunun çözümüyle ilgili süreci yakından izliyor.
Belediyenin sosyal medya hesapları ile www.kusadasi.bel.tr adresli sitesine, 0552 460 40 40 no’lu Whatsapp hattına ve Güvercin Masa’nın Çağrı Merkezi olan 460 40 40 numaralı hatta gelen istek, öneri ve şikâyetler tek merkezde toplanarak sorunlar ilgili birimler aracılığıyla çözüme kavuşturuluyor. Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, bir yıldır faaliyette olan Güvercin Masa’yı, sorunları hızlı bir biçimde çözmek amacıyla kurduklarını belirtti.