13.07.2020 - 00:03 | Son Güncellenme:
TÜRKİYE Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) Ege Bölge Temsil Kurulu Başkanı Kıvanç Meriç, konsept değişikliği nedeniyle mağduriyet yaşayan tatilcilerin paranın iade edilmemesi durumunda Tüketici Mahkemesi’ne başvurabileceğini söyledi. Meriç, “Müşteri ‘Beni şehir otelinde yatıracaktınız. Şehir dışında yatırdınız’ diyor. Son dakika değişikliği yaşanmış olabiliyor.
Bir ören yerine girilecekse onun yerine başka bir ören yerine girilmesi gibi değişiklikler olabiliyor. Bu durumda tüketici tamamen mağdurdur. Bunun sonucunda ödediği paranın yüzde 100’ünü alabilir. Otel ve acenteden kaynaklanan bir durumsa, bu mağduriyet giderilmiyorsa Tüketici Mahkemesi’ne başvurulur” dedi. l KADİR ÖZEN DHA