Geri Dön
EgeKalıplara sığmayan yaramaz çocuk Pub Locale!

Kalıplara sığmayan yaramaz çocuk Pub Locale!

Osmanlı Gıda çatısı altında yeni markalarını başarıyla hayata geçiren Mustafa Enç, “Sadece biz değil tüketici de onu çok sevdi” dedi, yeni şubelerin müjdesini verdi

Kalıplara sığmayan yaramaz çocuk  Pub Locale!

Bugün 20 binin üzerinde müşteriye ulaşan dağıtım hizmetleri ve binlerce kişiye sağladığı istihdamla;  filo, dağıtım, gayrimenkul ve gıda alanlarında hizmet veren Osmanlı Gıda’nın kurucularından Mustafa Enç, kardeşleriyle ülkemizin farklı kentlerinde yeni yatırımlara imza atıyor. 

Pizza Locale’in ardından Pub Locale’i da aktif olarak başarıyla hayata geçiren Enç, “Osmanlı Gıda bünyemizdeki 18 markaya baktığımızda Pub Locale yaramaz çocuğumuz diyebiliriz. Kalıplara sığmayan, tez canlı ve girişken bir karakter Pub Locale. Bu markayı bu haliyle çok sevdik ve misyonunu buna göre belirledik. Gelen tepkilere bakılırsa sadece biz değil tüketici de onu çok sevdi” diyor. 

Mustafa Enç, markanın yeni hedeflerini ise, “İzmir’de başlayan serüvenimizi İstanbul ve Ankara takip etti. En son Denizli Çamlık Caddesi’nde açıldık. Gelecek lokasyonumuz ise Adana. Sonrasında İzmir ve İstanbul’a birer Pub Locale daha gelecek gibi görünüyor” diye açıklıyor.

Kalıplara sığmayan yaramaz çocuk  Pub Locale

Bize Osmanlı Gıda’dan biraz bahseder misiniz?

Osmanlı Gıda hikayemize, zamana ve bağlılığa değer vererek, mükemmelliğe adanmış bir iş gücü planı inşa etmeyi hedefleyerek başladık. Yeniliğe yürekten inanan vizyonerler olarak Osmanlı Gıda’nın hedeflerini belirliyoruz. Vizyonumuz; daha fazla araştırma fırsatı yakalayarak büyümek ve sürdürülebilir, uluslararası bir genişleme ile sektöre ve insanlara yatırım yapmak. Osmanlı Gıda, yiyecek içecek sektöründe güven ve saygınlık kazanan bir marka olmakla birlikte binlerce kişiye istihdam sağlayan büyük bir ailedir.

Şirkette yeni bir göreviniz var… Öncelikle sizi biraz tanıyabilir miyiz? Osmanlı Gıda bünyesindeki yeni göreviniz nedir?

Biz üç erkek kardeşiz; Yüksel Enç, Mustafa Enç ve Burak Enç. İzmir Ekonomi Üniversitesi

Mimarlık Bölümü mezunuyum. Bugün, büyüklerimizden en büyük mirasımız olan dürüstlük, içtenlik ve samimiyetle yolumuza devam etmekteyiz. Yiyecek ve içecek sektörü benim tutkum diyebilirim. İnsanların hayatlarında anlamlı ve özel anlar yaratmaya yardımcı olmak, tutkumu ve yaptığım işe olan inancımı besliyor.

Tüketicinin ve sektörün alışkanlıkları gün geçtikçe değişmeye devam ediyor. Hedef ve planlarımın merkezine yenilikçi olma ilkesini koyuyorum. Amacım, sektördeki bir sonraki adımın ne ve nasıl atılacağını tahmin etmek ve buna ayak uydurmakla beraber, daha doğru ve hatırı sayılır işlerle tüketiciye ulaşıp onları memnun etmek, daha fazla kişiye istihdam sağlamak.

‘Kalp atışlarımız’

Çok sevilen Pizza Locale’in ardından Pub Locale’i de aktif olarak hayata geçirdiniz. Bize biraz markadan bahseder misiniz?

 Osmanlı Gıda bünyemizdeki 18 markaya baktığımızda Pub Locale yaramaz çocuğumuz diyebiliriz. Kalıplara sığmayan, tez canlı ve girişken bir karakter Pub Locale. Bu markayı bu haliyle çok sevdik ve misyonunu buna göre belirledik. Gelen tepkilere bakılırsa sadece biz değil tüketici de onu çok sevdi. Ekibimiz markanın sosyal medyası için oldukça mesai yapıyor. Sosyal medya çok hızlı hareket ediyor. Sürekli değişen medya ortamı, hikayemizi anlatma şeklimizde de bir değişim gerektiriyor.

Kitlelere bir mesaj paylaşırken, doğru zamanda doğru hedef kitleye hitap etmeye çalışıyoruz. Pub Locale’in üretim ve ürün kanalında ise sürekli test ve analiz çalışmalarımız, doğru ürün ve hizmeti bulmamızı sağlayarak, tüketicilerimiz için daha sorunsuz ve keyifli bir deneyim sağlıyor.

Kalıplara sığmayan yaramaz çocuk  Pub Locale

Pub Locale franchise ile mi büyüyecek?

 Çok fazla bayilik vermemekle birlikte evet franchise ile büyüyecek. Doğru yatırımcıyla ve doğru coğrafya da tabi ki. Markamızın tüm dinamikleri Osmanlı Gıda tarafından belirlenip kontrol altında tutuluyor. Bunu başarabildiğimiz ve başarabileceğimiz sürece şubeleşme olacaktır.

Yatırımcılardan beklentileriniz nelerdir?

 Kendini ‘’Localers’’ olarak adlandıran takipçilerimiz var. Hatta Pub Locale için ‘’Republic of Localers’’ diyorlar. Yemeyi, içmeyi, gezmeyi, müziği ve dans etmeyi hayatlarında ön planda tutan bu kitleyi anlayabilecek ve onları memnun edebilecek yatırımcılarla ortaklık yapıyoruz. Yatırımcılarımız bizim sahadaki ortağımız ve uzantımızdır. Bu özverili ve özel organizasyonda onları bizim kalp atışımız olarak görüyorum.

Alaşehir’den uzanan yolculuk

Osmanlı Gıda, 1940’lı yıllara kadar uzanan ticaret tarihçesi ile Alaşehir’den Türkiye’nin dört bir yanına uzanan yolculuğuna Kelepir Amca ile başladı. 1980’lerden sonra ise değişen Türkiye yapısı ile ailenin ikinci nesilden Mustafa Enç toptan bakkaliye ürünleri dağıtımına başlayarak şirkete yeni bir soluk getirdi ve 1990’lı yıllarda şirketi kurumsal bir yapıya kavuşturarak Kelepir Gıda Ltd. Şti.’nin adımlarını attı.  

20 binin üzerinde müşteriye ulaşan dağıtım hizmetleri ve binlerce kişiye sağladığı istihdam ile adım attığı yeme içme sektöründe güven ve saygıyı kendine mihenk taşı alan şirket; bugün filo, dağıtım, gayrimenkul ve gıda ile çok farklı alanlarda tüketicilere ulaşıyor.

Gelecek lokasyon Adana

Marka için ilk durak neresi? Belli olan yol haritanızdan biraz bahseder misiniz?

İzmir’de başlayan serüvenimizi İstanbul ve Ankara takip etti. En son Denizli Çamlık Caddesi’nde açıldık. Gelecek lokasyonumuz ise Adana. Sonrasında İzmir ve İstanbul’a birer Pub Locale daha gelecek gibi görünüyor.

Pub Locale, geçmiş hafızasını güçlü fakat daha çok gelecek odaklı bir yapı. Gündemi devamlı takip edip, kendini sürekli yeniliyor. Sıkı bir moda takipçisi. Farklı müzik zevki ve hemen hemen her konuda iki çift sözü var. Bir benzetme yapacak olursak, şu an elimizde bir çocuk büyütüyoruz. Onun yaptıklarını ve yapacaklarını izleme ve hayal etmek çok keyifli olacak.