Ege‘Kriz değil dönüşüm zamanı’

‘Kriz değil dönüşüm zamanı’

21.06.2025 - 00:00 | Son Güncellenme:

POYD Bodrum Temsilcisi Yiğit Girgin, Bodrum turizminin küresel krizler, artan maliyetler ve rekabet nedeniyle zorlandığını ancak bunun “kriz değil, dönüşüm zamanı” olduğunu vurguladı.

‘Kriz değil dönüşüm zamanı’

Turizmin sadece yaz sezonundan ibaret kalmaması gerektiğini, wellness ve sağlık turizmi gibi alternatiflerle 12 aya yayılması gerektiğini söyledi. Girgin, “Fiyat-kalite dengesini tekrar kurmalı ve Bodrum markasını birlikte sahiplenmeliyiz” dedi. Yerli turistin önemine dikkat çekerek, “Gençlere yönelik ekonomik paketler geliştirilmezse, gelecekte yatırımcı kalmaz” uyarısında bulundu. Sürdürülebilirliğin artık zorunluluk olduğunu da belirten Girgin, “Bodrum, sadece deniziyle değil, insanı ve ortak vizyonuyla ayakta kalacak” dedi.