Ege TANSAŞ’tan doğduğu kente ‘Hizmet Yağmuru’ başlıyor

TANSAŞ’tan doğduğu kente ‘Hizmet Yağmuru’ başlıyor

18.06.2011 - 02:30 | Son Güncellenme:

İzmir’den doğan, perakendecilikte Türkiye’ye örnek bir modele dönüşen Tansaş için yeni bir strateji belirlendi. Artık herşey bu kentin taleplerine göre tasarlanacak

TANSAŞ’tan doğduğu kente ‘Hizmet Yağmuru’ başlıyor

Yıl sonuna kadar 15 yeni Tansaş mağazası açmaılması hedeflenirken, mağazalar farklı bir stratejiyle Egelilerin isteklerine göre tasarlanacak. Tansaş Genel Müdür Yardımcısı Şevki Tuncer, şirketin Ege ve Akdeniz bölgelerine odaklanma stratejisi sayesinde sepet büyüklüğünün yüzde 10 oranında arttığını belirtti.
Yönetim taşındı
Tansa adıyla 1973 yılında halka ucuz et ve kömür sağlamak amacıyla İzmir’de kurulan ve bugün dev perakende zinciri Tansaş’a dönüşen şirket, kente geri dönüyor. Konuyla ilgili olarak İzmir Arena adıyla açılan, Tansaş Arena adını alan mekanda bir basın toplantısı düzenlendi. Toplantıda konuşan Tansaş Genel Müdür Yardımcısı Şevki Tuncer, Ege ve Akdeniz’e odaklanarak büyüme stratejisi izlediklerini belirterek, “Bu yapılandırma sürecinde Tansaş’ı yeniden Ege ve Akdeniz’e odaklayarak büyütmeyi, buradan yönetmeyi, kazanmayı ve kazandırmayı hedefledik” dedi. Tansaş’ın doğduğu topraklarda kendi hemşehrileri ile birlikte çalışarak büyümeye devam ettiğini söyleyen Tuncer, “Bölgede organize pazarda satılan her beş üründen biri Tansaş’tan çıkıyor. Bu oran ette ikiye katlanıyor. Tansaş Egeli olma farkıyla başı çekiyor” diye konuştu. Tansaş’ın 2011’den itibaren İzmir’den yönetilme kararı alındığını dile getiren Tuncer, “Bu bölgeyi, fotoğrafın tamamına değil küçük bir bölümüne odaklanmak istediğimiz için tercih ettik” dedi.
Toplam 167 mağaza
Odaklanma stratejisi doğrultusunda bugün toplam 167 mağazaya ulaştıklarını, Ege’de 55 mağazayı yenilediklerini ve 4 yeni mağaza açtıklarını kaydeden Tuncer, gerçekleştirdikleri son yapılanmaya yönelik şu bilgileri verdi:
“Yeni mağazalar açmaya devam ediyoruz. Yıl sonuna kadar 15 yeni mağazayı geçmiş olacağız” dedi. Egeli tüketiciyi en iyi tanıyan marka olduklarını ve müşterinin değişen beklentilerini analiz edebildiklerini aktaran Tuncer, “Her yıl 11 farklı konuda araştırma yapıyoruz, 32 bin kişi ile sürekli temas halindeyiz. Çağrı merkezimize her yıl 80 bin çağrı alıyoruz, bunları teker teker değerlendiriyor ve kendimizi şekillendiriyoruz”