Geri Dön
EğitimKütüphane alanı arttı, reklam bütçesi düştü

Kütüphane alanı arttı, reklam bütçesi düştü

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu”nun 4.’sünü yayımladı.

Kütüphane alanı arttı, reklam bütçesi düştü

 

MİNE ÖZDEMİR GÜNELİ - Raporda öne çıkan bulgular özetle şöyle: n Vakıf üniversitelerinin sayısı 77’ye ulaştı.

- 2018 ile 2021 yılları karşılaştırıldığında, öğrenci başına düşen kütüphane alanı, 28 vakıf üniversitesinde yüzde 50’den fazla büyüdü. 23 üniversitenin öğrenci başına düşen kitap sayısı ise yüzde 50’den fazla arttı.

- Vakıf üniversitelerinin ücretsiz öğrenci okutmalarına ilişkin asgari burs oranı yüzde 10’dan yüzde 15’e çıkarıldı. n 2019-2020’de reklam ve tanıtım harcamasının ortalaması 949 bin 491 TL’ye kadar düştü.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler