Ekonomi 14 milyar liralık alışveriş Cepte

14 milyar liralık alışveriş Cepte

20.04.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:

.

14 milyar liralık alışveriş Cepte

Boyner Grup’un 2015 yılı nisan ayında tüketicilerle buluşturduğu alışveriş uygulaması Hopi, 7 milyon üyeye ulaştı. 130 üye markasıyla her 2 saniyede 1 alışverişin yapıldığı Hopi’den yapılan toplam alışveriş hacmi 4 yılda 14 milyar TL’yi aştı.

Haberin Devamı

63 milyon ürün

Kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını Türkiye’de üretilen ‘big data’ ve ‘yapay zekâ’ teknolojileriyle öğrenen Hopi, üyelerinin karşısına kişiselleştirilmiş tekliflerle çıkıyor. Bu sayede Hopi her gün milyonlarca üyesine özel kampanya ve ürünler sunabiliyor. Bu özelikleri ile üyelerinin alışveriş alışkanlıklarını değiştiren Hopi, dakikada ortalama 33 alışverişte, yani her iki saniyede 1 kez kullanılıyor.

Yeme içmeden teknolojiye, hazır giyimden ayakkabıya, havayolu ulaşımından eğlenceye, akaryakıttan kargoya kadar 130 marka ve 8 binden fazla noktada kullanılabilen Hopi ile bugüne kadar 63 milyon ürün satın alındı. Hopililer en çok tekstil ürünü, akaryakıt ve ayakkabı satın alırken, bunları restoran harcamaları takip etti.