04.05.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’de online alışveriş yapan kadınların yüzde 70’ine ulaştığını açıklayan trendyol.com, ciro ve büyüme hızında da iddialı. Site, 2017 yılı için ciro hedefini de 1.5 milyar TL olarak belirledi.
Trendyol.com, satışının 3’te 2’sini büyük şehirler dışına gerçekleştiriyor.
35 milyon ziyaretçi
Her ay 35 milyon ziyaret alan site, yılda 2 binden fazla yerli ve yabancı markanın satışını gerçekleştiriyor. Günde 55 bin siparişi müşterilerine ulaştıran Trendyol.com’da tüm alışverişlerin yüzde 40’ını yeni sezon ürünleri oluşturuyor.
Mutlu, ulaştıkları başarıyı kalıcı ve sürekli kılmak için özenle çalıştıklarını belirterek, “Biz yola çıkarken Türkiye’de moda e-ticareti pazarı yok denecek kadar küçüktü” dedi.