Ekonomi 21. yüzyılın mücevher trendini belirleyen Türk

21. yüzyılın mücevher trendini belirleyen Türk

10.05.2009 - 00:18 | Son Güncellenme:

Pizza Hut, Coca-Cola, Microsoft gibi çok uluslu şirketlerin Ortadoğu ve Afrika pazarlama müdürlüğünü yapmış olan Ece Şirin, 2007 yılı sonunda kendine ait tasarımlardan oluşan Bee Goddess markasıyla mücevher pazarına girdi

21. yüzyılın mücevher trendini belirleyen Türk

Bee Goddess koleksiyonu, İsviçre'nin lüks mücevher alanındaki en büyük otoritesi sayılan Gold'or tarafından 21- 23 Kasım tarihlerinde Paris Louvre müzesinde yapılan 'Kara' mücevher sergisinde dünyanın çeşitli yerlerinden gelen 180 tasarımla yarışarak, "21'inci yüzyıla imza atacak birinci mücevher" seçildi. Mücevherin özgün tasarımlarının sergilendiği uluslararası tek sergi olan Kara, tasarımda gelecek trendlerini belirlemeyi amaçlıyor. 

21. yüzyılın mücevher trendini belirleyen Türk


Herkese uygun sembol
Koleksiyonun özünün Çatalhöyük'ün 10 bin yıllık Arı Tanrıçası'dan geldiğini ifade eden tasarımcı Ece Şirin şunları söyledi: "Bee Goddess yani Arı Tanrıça, mitolojiye göre Çatalhöyük'teki tanrıçaların tanrıçası. Arı Tanrıça'dan esinlenerek oluşturduğumuz koleksiyondaki parçalar dünyanın farklı mitolojik kahramanlarını tek çatıda topluyor."
Şirin, Bee Goddess serisindeki mücevher fiyatlarının 200 ile 28 bin dolar arasında değiştiğini belirtti.

Ünlülerin tercihi
Şirin, tasarımlarının, pekçok ünlü tarafından tercih edildiğini söyledi. Mücevherleri kullanan ünlüler ve tercih ettikleri semboller ile sembollerin anlamı şöyle:
Paris Hilton, Ajda Pekkan, Leyla Alaton: Artemis (Mükemmel kadın, dişilik, sanat, anlayış, şefkat.)
Kate Moss: Shakti (Yaratıcılık, ilham, önsezi, beceri.)
Kevin Costner, Kylie Minogue: Om (Koşulsuz sevgi, bilgelik, güç.)
Donna Karan: Tanit (Aşk, cazibe, güç, yaratıcılık.)

Yazarlar