07.06.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
Eylem Türk
Tekstilden kırtasiyeye, çantadan oyuncağa birçok ürünü çocukların beğenisine sunan Winx Club’ın Türkiye lisans acentası Filma, geçen yıl 75 milyon euro ciro yaptı.
Filma’nın Yönetici Ortağı Karaca Sarıoğlu, Winx Club’ın dünyada 10’uncu yılını kutladığını, Türkiye’nin ise markanın İtalya ve Rusya’dan sonra en çok satış yaptığı üçüncü ülkesi olduğunu belirtti.
Lisans ve fiyat politikasına uygun hareket ederek markanın tüketiciyle doğru noktalarda buluşmasını sağladıklarını anlatan Sarıoğlu, şu bilgileri verdi: “10 yılda 50-60 civarında lisansiyemiz oldu. Oyuncak, kırtasiye, okul, ayakkabı ve tekstilde çok güçlüyüz. En çok okul ve kırtasiye ürünleri satılıyor. Geçen yılı 75 milyon euro ciroyla kapattık. En geç 2015’te 100 milyon euro hedefimiz var. Ekim ayında Winx Club’ın 3’üncü filmi vizyona girecek. Bunun satışlara etkisi çok yüksek olacak. En az yüzde 20 büyüme öngörüyoruz.”
DeFacto ile işbirliği
Son olarak DeFacto ile işbirliği yaptıklarını kaydeden Sarıoğlu, “İlk koleksiyon sonbaharda piyasaya sunulacak” dedi.
Filma Lisans Müdürü Özlem Civelek ise, “Winx’in yanı sıra Tenkai Knights, Franklin ile Mia and Me markalarımız da var. Onların da yeni ürünlerini müşterilerimize sunacağız.”
Dans akademisi kuracak
Winx Club’ın gösterilerinin de büyük ilgi gördüğünü anlatan Özlem Civelek, İstanbul Çocuk Tiyatrosu’nun dans akademisini kuracağını belirtti. Civelek şöyle devam etti: “Bu, Türkiye’deki ilk lisanslı akademi olacak. Eylül ayına yetiştirmeye çalışıyoruz. Ayrıca Vakko Esmod ile tasarım projemiz var. Kazanan öğrenciye burs vereceğiz.”