EkonomiAkbank ve Boyner’in sihirli kartı

Akbank ve Boyner’in sihirli kartı

15.03.2008 - 00:40 | Son Güncellenme:

Yıllar önce çıkardığı Advantage ile dikkatleri üzerine çeken Boyner Holding, Akbank ile yaptığı işbirliğiyle kart piyasasına çok iddialı bir ürünle yeniden geri dönüyor

Akbank ve Boyner’in sihirli kartı

Akbank ve Boyner Grubu perakende ve kredi kartı alanında yaptıkları bir işbirliği anlaşmasını düzenlenen basın toplantısında duyurdu.
‘One’ ismini taşıyan ancak detayları hakkında bilgi verilmeyen işbirliğini, ‘Milyonlarca insanı mutlu edecek bir platform’ olarak açıklayan Boyner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner ve Akbank Yönetim Kurulu Murahhas Üyesi Suzan Sabancı Dinçer, önümüzdeki aylarda açıklayacaklarını duyurdukları projenin bir kredi kartı özelliğinin ötesinde dünyada ve Türkiye’de bir ilk olacağını söylediler.
‘Bu bir otoyol platformu. Bu otoyolda giderken ev de alacaksınız, araba da, tatil de yapacaksınız, sağlık hizmeti de alacaksınız” diyen Boyner, Akbank ve Boyner Grubu’nun tecrübelerini birleştirerek milyonlarca insanı mutlu edecek bir ürün sunacaklarını söyledi.
Boyner, “Akbank ile olağanüstü bir işbirliği içindeyiz. Mağazalarımızı, müşteri veri tabanımızı, sokak tecrübemizi, yaratıcı DNA’mızı, ezber bozan icatlarımızı, milyonlarca müşterimizi bu olağanüstü ve sıra dışı işbirliğine ekliyoruz. İnsan merkezli yeni bir dünya kuruyoruz. ‘One’ koşulsuz müşteri mutluluğunun bir otoyolu, hayatın her alanında müşterilerimizi hayallerine kavuşturacak taşıyıcı bir platform olacak” dedi.

Haberin Devamı

‘One bir ilk olacak’
Akbank Genel Müdürü Zafer Kurtul da ‘One Platformu’ için bu boyuttaki işbirliğinin Türkiye’de ilk defa gerçekleştirildiğini belirterek, platformun birçok ürün ve hizmeti barındıracağını ve çok güçlü bir müşteri bağımlılığı yaratmayı hedeflediklerini söyledi.
One ile yepyeni bir pazar yaratacaklarını ve mevcut pazar ile rekabet etmeyeceklerini ifade eden Kurtul, “Tüketicinin birçok ihtiyacını aynı anda karşılayacak ilk ve son platform olacak” dedi.
Ürünü bu yıl çıkarabileceklerini ve bunun son çeyrek olabileceğini belirten Kurtul, “One, mevcut piyasa ve mevcut kartlarla rekabet eden veya benzer bir ürün kesinlikle değil. Bu bir icat. Müşteri tecrübesini başka boyuta taşıyacağız” diye konuştu.