EkonomiAvea’dan gençlik markası: Woops

Avea’dan gençlik markası: Woops

30.11.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:

Avea, Türkiye’deki 15 milyon genci hedefleyen ‘Woops’ markasını duyurdu

Avea’dan gençlik markası: Woops

Woops, gençlerin mobil iletişim ihtiyaçlarını 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle karşılamayı hedefliyor. Avea’nın yeni markası, dakika, SMS ve internet avantajlarının yanı sıra haftalık olarak gerçekleştirilecek GSM ve GSM dışı kampanyalarıyla, gençler arasında alışkanlık yaratma hedefiyle yola çıktı.

Teknoloji takipçileri
Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, Woops ile abone tabanını büyütmenin yanı sıra müşteri bağlılığını daha da pekiştirmeyi hedeflediklerini söyledi. Ertürk, “Hedefimiz, gençlerde ‘Acaba sıradaki ne olacak’ merakını canlı tutarak, rekabette farklılığı yakalamak. Hedefimiz Türkiye’deki 15 milyonluk genç nüfusun ihtiyaçlarını karşılamak” dedi.
Avea Bireysel Segment Direktörü Zeynep Emre Manço’nun da katıldığı toplantıda Ertürk, araştırmaların 2013’te, 18-24 yaş arasındaki mobil kullanıcıların artışını gösterdiğini de dile getirerek, şunları söyledi: “Genç kullanıcıların sayısı bu yıl 2 katına çıktı. Teknolojinin en yakın takipçileri olan genç nesil, bizim odak hedef kitlemiz” dedi.

Haberin Devamı

Kampanyalar düzenleyecek
Dehşan Ertürk, Woops’un gençlere sunacağı fırsatları ise şöyle sıraladı: “Haftalık olarak gençlerin dikkatini sürekli uyanık tutacak GSM ve GSM dışı kampanyalar. Günlük, haftalık, aylık, 1 kişiyle, gece gündüz seçenekleri olan, gençlerin kısa vadeli ihtiyaçlarını karşılayabilecek S.E.Ç. portföyünden daha çeşitli paketler. Değişen GSM kullanım alışkanlıklarına uyum sağlayabilen akıllı ürünler.”