11.02.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Yurt dışına açılmak istediklerini ve ilk hedeflerinin Avrupa, Ortadoğu Bölgesi olduğunu belirten Atakoğlu, bu yıl karar verip, 2019’da yurtdışına açılma planlarını yaptıklarını, girecekleri ülkeye göre kendilerini ya üst ya da alt segmentte konumlayacaklarını kaydetti.
Atakoğlu, Türkiye’deki pazarla ilgili de bilgi vererek, “Matbaa sektörü 7 milyar TL’lik büyüklüğe sahip. Online olma oranı sadece yüzde 1. Avrupa’da ise bu oran yüzde 20’lere geldi. Türkiye’de daha gidecek çok yol var. Kağıt baskı yanında futbol topuna, tişörte baskıya kadar her alanda faaliyetimiz var. 3 milyon KOBİ’ye uygun fiyatlarla matbaa hizmeti sunuyoruz” dedi.
İnternetten matbaa
Bidolubaski.com aracılığıyla en çok takvim, ajanda ve küp bloknot gibi ürünlerin tercih edildiğini söyleyen Atakoğlu, başta ajanslar, grafik tasarımcılar ve KOBİ’ler olmak üzere yurtiçindeki tüm işletmelere internetten matbaa hizmeti imkanı sunduklarını dile getirdi. Atakoğlu, “100’ü aşkın ürün ve 10 binin üzerinde ürün varyasyonu ile tüm baskı ihtiyaçlarını tek bir noktadan karşılamayı hedefliyoruz. Türkiye’de matbaa sektörünün dijitalleşmesine de öncülük yapmak istiyoruz.
Formdan makbuza, kartvizitten reklam ve promosyon unsurlarına kadar birçok baskı çözümüne oldukça talep gösteren 2,5 milyonu aşkın KOBİ’nin yıllık giderlerinin yüzde 5’ini basım işlerine ayırdığı görünüyor. Onlara destek olmak istiyoruz” diye konuştu.