06.12.2001 - 00:00 | Son Güncellenme:
31 Aralık 2001e kadar devam edecek olan yeni kampanyada beş adet herhangi boydan meyve suyu kutu altını kesip en yakın Yaysat bayiisine götüren ilk on bin kişi İbrahim Kutluay fotoğraf baskılı basketbol tişörtü kazanıyor. Üç adet meyve suyu kutu altını gönderenler arasından yapılacak çekilişte ise 100 kişi Filadan basketbol ayakkabısı veya eşofman, dört çift ise Yunanistanda İbrahim Kutluaylı Panathinaikos maçına bilet ve Kutluayla tanışma şansı elde ediyor. 160ı aşkın ülkede faaliyet gösteren İsveç kökenli paketleme devi Tetra Pak, kriz ortamında tüketicileri motive edecek yeni bir kampanya başlattı Kampanya morali Tetra Pak Pazarlama Müdürü Gaye Atakan "Ekonomik krizde de piyasayı canlı tutmak amacıyla faaliyetlerimize devam edeceğiz" dedi. Kategori Yöneticisi Gökçe Günalp Mestçi ise kişi başı meyve suyu tüketiminin Avrupa ülkelerine kıyaslanamayacak kadar az olduğunu belirterek "Pazarı büyütmenin bir yolu da farklı ihtiyaçlara farklı ürünler sunmak. Biz bu bilinçle hareket ediyoruz" dedi.