23.05.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:
Fuse Tea’nin, şeftalili, limonlu, mango - ananaslı ve karpuzlu olmak üzere 4 farklı tadı bulunuyor. Coca - Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Başkanı Galya Frayman Molinas, şunları söyledi:
“2009’dan beri büyümemizin yaklaşık yarısı piyasaya sunduğumuz yeni ürünlerden geldi. Coca - Cola sistemi içerisinde en iyi uygulamalar ve projelerle Türkiye olarak adımızdan söz ettiriyoruz. Türkiye olarak, Coca - Cola’nın faaliyette bulunduğu 206 ülke içerisinde 9’uncu sırada, büyümeye katkıda ise 5’inci sıradayız. 2011’de çift haneli büyüdük.”
Coca - Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü Beyza Ergen de şöyle konuştu:
“Buzlu çay son yılların en dikkat çekici ürünü. Türkiye’de son 10 yılda hacmi 12 kat büyüyerek, 1.5 milyon kasadan 19 milyon kasaya, değeri ise 30 milyon TL’den yaklaşık 385 milyon TL’ye ulaştı. Dünyadaki büyüklüğü 41.5 milyar dolar. 2020 yılına dek alkolsüz içeceklerde en hızlı gelişecek kategori buzlu çay olacak.”