23.07.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Tüm ürünlerinde üç haneli büyümesini sürdüren şirketin ParamPOS ürünü, 2021 yılının ilk 6 ayında liderliğini sürdürerek işlem hacminde, 2020 yılının ilk 6 ayına kıyasla yüzde 667 (yaklaşık 8 kat), işlem adedinde yüzde 2513 oranında büyüme gösterdi. ParamKart’ın ise işlem hacmi bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 160, işlem adedi ise yüzde 353 oranında artarak yeni bir rekor kırdı. En çok alışveriş yapılan sektör 2020 yılında elektronik eşyalar olurken, bu yılın ilk 6 ayında hizmet sektörleri oldu.
Param markasının kurucusu Emin Can Yılmaz, “Sektör liderliğini sürdürmemizde, B2C ve B2B müşterilerimize sunduğumuz geniş ürün gamımızın yanısıra son dönemde yaptığımız yatırımların da önemi büyük” dedi.