30.01.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERİVİSİ
Müşterilerinin ihtiyaçlarını göz önünde tutarak farklı ürünler piyasaya sunmayı hedefleyen Garanti Bankası, bu ürünlere bir yenisini daha ekleyerek Shop&Fly kredi kartını tanıttı.
Garanti Bankası Genel Müdürü Fuat Erbil, kartın pazara yeni bir soluk getireceğini söyledi.
Erbil, “Müşterilerimizin beklentisine uygun, fark yaratan ürünlerimizle kredi kartı pazarında liderliğimizi sürdürüyoruz. Bugüne kadar Türkiye’yi çok önemli ve değerli kredi kartı markalarıyla tanıştırdık. Şimdi de Shop&Fly kredi kartıyla yeni bir marka hikayesi yazmak istiyoruz. Shop&Fly’ın, seyahatseverlerin uçuş ve alışveriş deneyimini farklı bir boyuta taşıyarak, kullanımı basit ve pratik bir kart olarak sektörde önemli bir ihtiyaca cevap vereceğini düşünüyoruz” dedi.
Pazarda yeni...
Garanti Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Işıl Akdemir Evlioğlu ise, kartı tasarlarken havayolu sektörünün büyüme potansiyelini ve müşterilerin ihtiyaçlarını dikkate aldıklarını söyledi.
Evlioğlu, “Ülkemizde seyahat edenlerin ve seyahatlerinde kredi kartını kullananların sayısı her geçen yıl daha da hızlı artıyor. Gelişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarla beraber farklı beklentilere hitap edebilmek ve pazarda olmayan bir ürünü hizmete sunmak adına, Shop&Fly kredi kartlarını portföyümüze katmanın heyecanını yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.
Alan vergisi içinde
“Müşterilerimiz her 1 TL’lik harcamalarına en az 1 mil kazanabiliyorlar. Ayrıca alan vergisi de dahil olacak şekilde ve diledikleri havayolu şirketinden bilet alma ayrıcalığına sahip oluyor” diyen Evlioğlu şöyle konuştu: “Biriktirdikleri her 100 mili 1 TL değerinde kullanabiliyor. Tüm seyahatleri boyunca indirimli lounge kullanımı, vale, shuttle hizmetleri, yurt içi seyahat sigortası, rötarlı uçuşlarda ekstra mil özelliği gibi ayrıcalıklara da sahip oluyor.”
‘YAPILANDIRMA BİR KAMPANYADIR’
Garanti Bankası Genel Müdürü Fuat Erbil, sektördeki tüm bankaların, her şartta ve her koşulda, ekonominin göreceli daha yavaş dönemlerinde, en büyük müşteriden KOBİ’ye, bireysel müşteriden kart müşterisine kadar ödeme zorluğu içinde olan tüm müşterilere ilk aşamada onların ödemelerini rahatlatacak imkanlar sunduğunu söyledi.
Yapılandırma avantajı
Gazetecilerin sorularını yanıtlayan Erbil, kredi kartı kullanıcılarına dönük son düzenlemelere ilişkin şöyle konuştu: “Bu konuyla ilgili ödeme zorluğu çektiği düşünülen kesim için bir avantaj. Onlar için çıkan bir paket. O anlamda doğru bir amaç. Bizler hiçbir müşterimizin zor duruma düşmesini istemeyiz. İmkan varsa onları çevirmek için elimizden geleni yaparız. Bu işin kuralları ekonomik gerçeklerle yapılır. Şu anda yapıyoruz ve yapmaya da devam edeceğiz. Bizlerin ve sistemin yaklaşımı da budur. Bizim her zaman böyle bir programımız vardır ve olmaya da devam edecek. Her bankada bununla ilgili ekipler vardır. Kendi içimizde müşterilerimize sunduğumuz öneriler var. Bunun içinde kredi, vade uzatma, ödemesiz süre vermek da dahil bir sürü seçenek var. Bu her zaman vardı. Bu yeni icat edilmedi. Buna bir kampanya olarak bakın. Belli bir amaca hizmet ediyor. Bunun kartla alakası yok. Kredi kartı ödemesinde zorluk yaşayan müşterinin nakit akışını düzene almak
için yapılan bir öneri, bir kampanyadır.”