07.11.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:
axeko012.jpg 2007 yılı başından itibaren internet sitelerinin ziyaretçi sayısının aylık ortalama 60-70 bin arasında olduğunu belirten Mısırlı "Bu rakam ekim sonu itibariyle bir anda 190 bine çıktı. Kasım ayının ilk dört günü toplam 278 bin ziyaretçi gelmiş" diye konuştu.LC Waikiki olarak gerek ciro gerek mağaza sayısı olarak ilk sırada yer aldıklarını kaydeden Mısırlı, şöyle devam etti: "Hedeflerimiz çok büyük. 2020 yılına kadar Avrupa'nın ilk üç markası arasına girme vizyonumuz var. Bu tip mail'ler bizi yıldırmayacak. Bu kadar iddialı hedefleri olan kendisini ispatlamış bir kuruluşun bu kadar etik dışı, gayri ahlaki bir saldırıyla karşı karşıya kalmış olması üzüntü verici." Tema Mağazacılık Genel Müdür Yardımcısı Murat Mısırlı, son dönemde e-postalarla yayılan 'LC Waikiki markası Leyla Zana'ya satıldı" dedikodusunun satışlarını asla etkilemediğini söyledi. Mısırlı, "Bu olaydan dolayı şu an için gözlemlediğimiz satış düşüşü söz konusu değil. Genel satış ciromuz hedeflediğimiz şekilde devam ediyor" dedi. Türkiye'de şu anda 180 mağazaları bulunduğunu anlatan Mısırlı, "Grup olarak 10 tane fabrikamız var. 2006 yılı perakende ciromuz 353 milyon dolar. Bu yıl 500 milyon dolarlık satış cirosu hedefliyoruz. Yüzde 40 büyüme hedefimiz var. Ekim itibariyle bu hedefi tutturmuş vaziyetteyiz. Yılda 20 milyon kişiye mal satıyoruz" dedi.Waikiki markasının satıldığına dair asılsız iddialar yayan ve dağıtanlar hakkında yasal işlem başlattıklarını ifade eden Mısırlı, şunları kaydetti: "İlk mail'in 25 Ekim tarihli olduğunu tespit ettik. 26 Ekim'de savcılığa suç duyurusunda bulunduk. Yasal tahkikat süreci başlatıldı." 353 milyon dolar ciro Savcılık incelemesinin devam ettiğini belirten Mısırlı, teorik anlamda bu mail'in farklı sebepleri olabileceğini söyledi. Mısırlı, şöyle devam etti: "Eski bir şirket çalışanı, tedarikçi - taşeron ilişkileri düşünülebilir. Rakiplerimizi zan altında bırakacak bir yorum yapmayı da şu anda doğru bulmuyoruz. Potansiyel anlamda düşünülebilir. Fakat bunların hiçbirini şu anda net bir şekilde dillendiremiyoruz." Geçmiş dönemde de buna benzer bir olaya maruz kaldıklarını hatırlatan Mısırlı, "Ermeni yasa tasarısının tartışıldığı dönemde, Fransa'yla ilişkiler de gerginleşmişti. Bu dönemde de bizim bir Fransız firması olduğumuz yolunda yine mail yoluyla kamuoyu bir süre meşgul edilmeye çalışılmıştı" diye konuştu. Bu suçların muhataplarını buldukları takdirde maddi manevi tazminat davası açacaklarını belirten Mısırlı, "Bu tazminatın bağışlanması da gündeme gelebilir" dedi. Benzer olay Grup olarak uzun yıllardır sosyal yardım politikası uyguladıklarını anlatan Mısırlı, şunları söyledi: "Şirketimizin vergi sonrası net kârının yüzde 10'unu sosyal yardım olarak ihtiyaç sahiplerine dağıtıyoruz. Ancak bu olay başımıza gelinceye kadar yaptıklarımızı kamuoyuyla paylaşmıyorduk. Ama artık gündeme getirmenin vaktinin geldiğini düşünüyoruz. Örnek olarak bu yıl ramazan ayında 63 bin ihtiyaç sahibi öğrenciyi tepeden tırnağa giydirdik. 2007-2008 öğretim yılında 2 bin 300 öğrenciye aylık 150 YTL'lik eğitim yardımı yapıyoruz. Bütün bunları resmi kanallar üzerinde, yapıyoruz. Yaptığımız bu yardımlar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma vakıflarıyla Milli Eğitim müdürlükleri üzerinden yapılıyor. Sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden böyle bir şirketin başına bu tarzda bir karalama kampanyasının gelmesi de ayrıca üzüntü verici." Ramazanda 63 bin öğrenciyi giydirdi