Geri Dön

‘İkinci yarıda bünyemizdee 200 bin danışman katmak istiyoruz’

Oriflame Türkiye Genel Müdürü Kemal Kaya, bu yılın ikinci yarısında 200 bin yeni kişiyi kayıt ederek iş fırsatı sunmak istediklerini ifade etti

‘İkinci yarıda bünyemizdee 200 bin danışman katmak istiyoruz’


Oriflame’in Türkiye’de 20’nci yılını kutladığını söyleyen Oriflame Türkiye Genel Müdürü Kemal Kaya, “Kurulduğumuz 1992 yılına göre bugün pazarda büyük bir değişim var. Doğrudan satış sektörü o yıllara göre çok farklı. Pazarda marka sayısı ile tüketici beklentisi arttı” dedi. Oriflame’in Türkiye’nin 5’inci en büyük Oriflame ülkesi olduğunu kaydeden Kaya, “İlk beşteki bu ülkeler Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Polonya, Türkiye...” diye konuştu. Kaya, önümüzdeki yıl Polonya’dan daha büyük bir satış hacmine ulaşmayı hedeflediklerini söyledi.

‘Köylerden danışmanımız var’
Bu yılın ikinci yarısında 200 bin yeni kişiyi kayıt ederek iş fırsatı sunmak istediklerini ifade eden Kaya, “Her yıl 300 yeni ürün lansmanı gerçekleştiriyoruz. Artık sadece illerde değil, ilçelerde, köylerde satış danışmanlarımız bulunuyor” dedi.

2011’de % 27 büyüdü
1967 yılında iki kardeş olan Jonas ile Robert af Jochnick ve arkadaşları Bengt Hellseten tarafından kurulan Oriflame, günümüzde 60’dan fazla ülkede faaliyet gösteriyor. Kemal Kaya, Oriflame’in, 2011’de Türkiye’de yüzde 27’lik büyüme kaydettiğini söyledi. Oriflame’in, Türkiye pazarına özel önem verdiğini kaydeden Kaya, “Bölgemizin amiral ülkesiyiz. Türkiye operasyonu ayrıcalıklı olarak destekleniyor” diye konuştu.

CEO’lardan daha fazla kazanan danışmanları var

* Dünyada 60’tan fazla ülkede faaliyet gösteriyor.
* Ağırlıklı olarak Doğu Avrupa, Latin Amerika ve Asya bölgelerinde bulunan Oriflame için Türkiye çok önemli.
* Son 3-4 yılda, Türkiye pazarı çok önemli gelişme kaydetti.
* Tüm dünyada 3.6 milyondan fazla bağımsız satış danışmanı bulunuyor.
* Her yıl üçte biri yeni olan 1000 ürünü tüketicilerin beğenisine sunuyor.
* İsveç, Polonya, Çin, Rusya ve Hindistan olmak üzere dünya genelinde 5 üretim merkezi mevcut.
* Oriflame’de danışman olan ve dünyada bir çok farklı şirkette çalışan CEO’lardan fazla kazanan danışmanları var. Dünyada en fazla satış yapan 100 danışmanından 4’ü Türk.

Koyu kırmızı ruj tercİhİnde artış var

* Kadınlar ruj tüketiminde en çok koyu renkleri tercih ediyor. Koyu kırmızı tercihinde artış gözlemleniyor.
* Parfümde en çok menekşe, vanilya ve meyve notalı parfümler tercih ediliyor.
* Oriflame, 2011 senesinde Türkiye’de 1 ayda 183 bin adet kolonya sattı.
* Oriflame kullananların yaş ortalaması 30.
* Oriflame satış danışmanlarının yüzde 41’i full time çalışıyor. Yüzde 44’ü evli. Yüzde 77’si lise ve üzeri eğitim seviyesinde.
* Oriflame, 2011’de, yüzde 27’lik bir büyüme kaydetti.
* 2012 yılının ikinci yarısında 200 bin yeni kişiyi kayıt etmeyi hedefliyorlar.
* Sevgililer Günü için 10 günlük satış, sadece 6 saatte yapıldı.

‘Yeni mağazalarımız müşteriyi yormayacak’

Orka Group, 100’üncü D’S Damat mağazasını yeni konseptiyle Trump Towers İstanbul’da açtı.
Mağaza dekorasyonu ve tasarımı için iki yıldır uğraştıklarını söyleyen Orka Group’un Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Markalarımızı geliştirirken, mağazalarımızın tasarımını da yeniliyoruz. Yeni mağazalarımızın konsepti müşteriyi yormayacak, fonksiyonel, her zevke hitap edecek şekilde dizayn edildi” dedi.
D’S Damat mağazalarında spor ürünler için ayrı bölüm, smokinler için ayrı bölüm ve her bir ürün gamı için ayrı bölümler oluşturulduğunu ifade eden Orakçıoğlu, “D’S mağazalarında ışığın dozu özel lüksmetre ile en uygun seviyeye ayarlandı” diye konuştu.

Haftada 1 mağaza
Damat Tween markalarıyla dünya moda başkentlerinde, D’S Damat markasıyla ise yurtiçi ve yakın coğrafyalarda büyümeyi sürdüreceklerini söyleyen Orakçıoğlu, şöyle devam etti: “Grup olarak 5 yıllık büyüme stratejimizi oluşturduk. Orka Group olarak her ülkeye en az 5 mağazayla girme planları yapıyoruz. Biz yurt dışında sadece mağaza açmıyor şirket de kuruyoruz. Yurtdışındaki yeni şirketimizi geçtiğimiz aylarda Polonya’da kurduk. Romanya ve diğer ülkelerde büyümeyi sürdürüyoruz. Grup olarak şu anda haftada 1 mağaza açacak kapasiteye ulaştık.”
Orka Group’un şu anda Türkiye ve dünya genelinde 200 mağazaya ulaştığını ifade eden Süleyman Orakçıoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yılsonuna kadar 8’i yurtdışında, 12’si ise yurtiçinde olmak üzere 20 yeni daha açacağız. Grubumuz 2011’de yüzde 34 büyüdü. Bu yıl da aynı büyüme rakamını yakalamayı planlıyoruz.”

Haftanın perakendeci tweet’leri

Murat Erdoğanaras Tarsu AVM
Hayattaki en büyük eğlence başkalarının ‘yapamazsın’ dediğini yapmaktır. Thomas Edison:)

Niran Hürel Yves Rocher
Hala etkisindeyim: Uçan bando ekibi, Paradise Hotel:Gang Bang, ayin, dans şovlar. Kelimeleri gereksiz yerde kullanmamak lazım. Madonna = muhteşem.

Soner Canko BKM
Einstein “Bir problemi yaratan bir zihni aynı düzeyde çalıştırarak o problemi çözemezsiniz” diyor. Çözüm için farklı bir bakış açısı gerek!

Zeynep Özçoban Park Bravo
Hayat ne acaip kimisi için araç olan kimisi için amaç oluyoooo!!!

BABALAR GÜNÜ

BABALAR ÇOK RAHAT

No Fear, Babalar Günü’ne özel seçenekler sunuyor. Markanın 2012 koleksiyonunda ağırlıklı olarak kırmızı, mavi, yeşil tonları ve turuncu kullanılmış. 1990 yılında Amerika’da doğan No Fear markası, alternatif tarzı ve korkuya karşı koyan sıra dışı grafik tasarımlara sahip.

HEM SPOR HEM ŞIK

Katalog üzerinden alışveriş imkanı sağlayan Dore, Babalar Günü hediyesi olarak Armando saati öneriyor. Marka yetkilileri, siyah deri kordonlu bu saatin hem spor hem şık gözükmek isteyen babalar için farklı bir hediye seçeneği olduğunu söylüyor.

‘UYKU’ HEDİYE EDİN

Yatak markası Hästens, yıllarca çocuğunu düşünüp uyuyamayan babalara, bu Babalar Günü’nde bir uyku serüveni hediye etmenizi öneriyor. Hästens ürünleri arasında yataktan yastığa, yorgandan nevresim takımlarına, uyku setlerinden, havlu, bornoz ve pijamalara çeşitli seçenekler bulunuyor.

KOKULU SEÇENEKLER

Flormar, Babalar Günü’nde ‘Code’ parfüm serisinden kokulu bir hediye seçeneği oluşturdu. Marka bu özel gün için parfümü deodorantla buluşturdu ve bir çantaya koydu. Flormar yetkilileri bu ürün setinin haziran ayı boyunca satışa sunulacağını söylüyor.

YENİ BİR AYAKKABI DENEYİMİ

Skechers’ın 2012 İlkbahar-Yaz Sezonu modelleri, akıllı tabanları ve tasarımlarındaki özel teknoloji sayesinde daha sağlıklı bir vücuda kavuşmak isteyen babalara özel hediye seçeneği oluşturuyor. Skechers yürüyüş ve koşuda yepyeni bir dönem başlatan, ‘Shape-ups LIV’, ‘GO Run’ ve ‘Skechers SRR Resistance Runner’ modellerini Babalar Günü hediyesi olarak öneriyor.

’34 araçla bin ton dondurma dağıtacak’

Ice Mar’ın tek distribütörü olan Eymen Gıda’nın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akif Ercan, bu yıl İstanbul’daki Migros, M Jet ve Macro marketlere girdiklerini söyledi.
Ice Mar’ın, Mado markasıyla tanınan Kahramanmaraşlı Yaşar Dondurma’ya ait olduğunu belirten Ercan, “Eymen Gıda olarak, Ice Mar’ın İstanbul, Tekirdağ ve Gebze’de dağıtım ve pazarlama faaliyetlerini yürütüyoruz. Ice Mar için 5 milyon dolar yatırımla İstanbul’da günde 750 noktaya ulaşacak lojistik alt yapı sistemi kurduk” dedi.
2011 yılında Ice Mar’la 1500 satış noktasına sahip olduğunu kaydeden Ercan, bu yıl 2 bin 800 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.

Dondurulmuş içli köfte
Ice Mar’ın dondurma ve dondurulmuş gıda sektörüne yeni bir soluk getirdiğini ifade eden Ercan, “Markanın bünyesinde sütlü ve şerbetli tatlılardan, içli köfte ve dolmaya kadar uzanan yüzlerce çeşit ürün yer alıyor” diye konuştu.
Ice Mar’ın, şimdi de Migros’lara girdiğini belirten Ercan, şöyle devam etti:
“İstanbul’daki 180 Migros’a, M Jet ve Macro marketlere önce dondurma çeşitlerimizle giriş yapacağız. Sonra Ice Mar’ın diğer ürünlerini de Migros’larda tüketiciyle buluşturacağız. Dondurmayı, dondurulmuş yemekler takip edecek. Bunların önemli bir kısmı da Maraş lezzetleri olacak” dedi. Ercan, önümüzdeki yıl ise tüm Türkiye pazarına gireceklerini söyledi.

‘Yüzde 100 büyüme’
Filolarında 34 araç bulunduğunu anlatan Ercan, “Geçen yıl 500 ton dondurma dağıttık. Bu yıl yüzde 100 büyüme hedefliyoruz ve bin ton dondurma dağıtmayı planlıyoruz” dedi.


999 çeşit ürün var
Ice Mar, Yaşar Dondurma ve Gıda Maddeleri A.Ş’nin Mado’dan sonra ikinci markası. Mehmet Akif Ercan, Ice Mar’ın sektördeki kurumsal satış noktaları ve profesyonel tüketiciler için geliştirildiğini söyleyerek, “Ürün çeşitliliği her geçen gün artıyor. Şu anda 999 çeşit ürün bulunuyor” dedi.

İNDİRİM MÖNÜSÜ HAZIRLADI

Mobilya ve aksesuar mağazacılığı alanında faaliyet gösteren Tepe Home, İstanbul Shopping Fest’e özel mağaza ziyaretçilerine indirim mönüsü sunuyor. Tepe Home mağazalarındaki mobilya ve bahçe ürün gruplarındaki yüzde 40 oranındaki indirim İstanbul Shopping Fest için 29 Haziran tarihine kadar uzatıldı. Bahçe Gruplarında yüzde 40 indirime ilaveten extra yüzde 10 indirim yapıldı. Üstelik tüketiciler Shopping Fest’e özel belirli aksesuar ürünlerinde uygulanacak yüzde 50 indirim fırsatından 9-29 Haziran tarihleri arasında faydalanabilecek.

HELLO KITTY’NİN MAKYAJ ÜRÜNLERİ CEVAHİR AVM’DE

Hello Kitty’nin rujları, pata creamleri, pudraları, dipliner’ları, eyeliner’ları, ojeleri, ve bir çok makyaj ürünü artık Türkiye’de. Ekka Kozmetik, tarafından Türkiye’deki, hayranları ile buluşturulan Hello Kitty’nin makyaj ürünleri ilk olarak İstanbul’daki Cevahir AVM’de açılan kiosk ile satışa sunuldu.

BU YAZ YÜREĞİNİN GÖTÜRDÜĞÜ YERE GİT

Mayo ve bikini markası Kyo My Friend bu yaz kadınların gezgin ruhunu ele alıyor. Yeni koleksiyonunda 600’den fazla model bulunuyor. Marka yetkilileri, “Kyo My Friend 2012 koleksiyonunda kadınların her yıl çeşit bulmakta zorlandığı ve bundan hep şikayet ettiği tek parça mayo koleksiyonuna geniş yer ayrıldı. Ayrıca Kyo’nun geçtiğimiz yaz bir ilki başardığı ‘ıslanmayan kumaş’ sayesinde tek parça mayodaki ıslaklık problemi zülmüş oluyor” diyor.

‘GÜZELLİĞİNİ YAŞA’ KAMPANYASI BAŞLATTI

Watsons, ‘Güzelliğini Yaşa’ kampanyasını hayata geçirdi. Cilt bakımından vücut bakımına, saç bakımından aksesuara kadar kozmetik ve kişisel bakıma dair binlerce çeşit ürünü bir arada sunan Watsons yetkilileri tüketicilerine güzelliklerini yaşamaları için birkaç yeni ürün öneriyor. Bu ürünler arasında Rimmel Sunshimmer Bronzer Powder, Rimmel 60 Seconds Oje, SOLAIT, Watsons Collagen BB Cream bulunuyor.





Mustafa Şentop, yeniden TBMM Başkanı seçildiTBMM Genel Kurulu, 27. Dönem ikinci devre başkanlık seçimi için toplandı. AK Parti Tekirdağ Milletvekili Mustafa Şentop, TBMM Genel Kurulundaki üçüncü tur oylamada, 328 oy alarak yeniden TBMM Başkanı seçildi.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber