18.03.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türk otellerinin pandemiye karşı aldığı önlemler Türkiye’yi daha çekici hale getirdi. İngilizlerin her şey dahil sistemine karşı ilgisinin artması ile birlikte EasyJet Holidays, partneri Diana Travel ile Türkiye’ye 1 milyon yolcu getirmeyi hedefliyor.
Yüzde 630 artış
EasyJet Holidays CEO'su Garry Wilson, talebin artması ile Türkiye'deki portföylerini genişletmeye odaklanacaklarını söyledi. Wilson, “Birleşik Krallık'taki tüketicilerin yüzde 65'inin 2021'de aktif olarak seyahat etmek istediğini biliyoruz. Tatil için bastırılmış talep olduğunu biliyoruz. İngiltere Başbakanı'nın uluslararası seyahatlere başlama niyetini açıklaması sonrasında rezervasyonlarda yüzde 630 artış oldu. Tünelin sonunda ışık var” dedi.
Tatil favorisi
Türkiye’nin EasyJet Holidays ve Birleşik Krallık için önemine de değinen Wilson, şunları söyledi:
“Türkiye en önemli destinasyonlarımızdan biri. EasyJet, İngiltere ile Türkiye arasında 18 rota sunuyor, Kaldırılan kısıtlamalar sonrası ülkeye 1 milyon koltuk ile uçmayı umuyoruz. Türkiye, salgın boyunca en çok satan destinasyonlardan biri oldu. EasyJet Holidays ile bu yaz Dalaman, Antalya, İzmir ve Bodrum’da 250’den fazla otelle fantastik bir otel yelpazesi ile tatil sunuyoruz. Her şey dahil sistemi, Birleşik Krallık müşterilerinin favorisi.”