EkonomiIpsos 5 kategoride Baykuş ödülü kazandı

Ipsos 5 kategoride Baykuş ödülü kazandı

14.10.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırma projelerini ödüllendirmek için bu yıl 9’uncusunu düzenlediği Baykuş Ödülleri Töreni’nde araştırma şirketi Ipsos 5 farklı kategoride toplam 7 ödüle layık görüldü. Ipsos; Vizyoner, Memnun, İnatçı, İçgörülü ve Global olmak üzere beş farklı kategoride ödül aldı.

Ipsos 5 kategoride Baykuş ödülü kazandı

 

Ipsos’tan yapılan açıklamada, “Ödül alan projeler incelendiğinde yeni bir iş alanına girişte, ürün ya da marka lansman veya relansmanında, marka konumlandırma ile yeniden konumlandırma alanında etkin kullanılan araştırmalar, müşteri ve çalışan deneyimini ölçümleyerek fark yaratan projeler, Ipsos’un yurtdışında sahasını gerçekleştirdiği ve Türkiye ekibinin raporladığı çalışmalar ve içgörüce zengin ve etki yaratan işler dikkat çekti” denildi. Ipsos’un aldığı ödüller şöyle:

Haberin Devamı

- “Global - Hayatı Siyah Beyaza İndirgersen Asla Gökkuşağı Göremezsin  Yeni Bir Ürün Keşif Hikayesi - Pepsico.

- İçgörülü - Su Akar yolunu Bulur Devrinin Sonu! Reckitt.

- İnatçı - Doğru Tedaviyle Kanserle Savaşta İnatçıyız - Pfizer.

- Memnun - Enerjimiz Tam Gaz Dijitalsiz Olmaz! Enerjisa.

- Memnun - Yolcu Uğurlama’dan Misafir Ağırlama’ya... Bir Dönüşüm Hikayesi - İGA.

- Vizyoner - Bu araba anlatılmaz yaşanır - Tofaş.

- Vizyoner - Bir fincan kahvenin kaç penetrasyonu vardır? Nestle.”

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler