Ekonomi İtalyan ortak ile marinaya girecek

İtalyan ortak ile marinaya girecek

11.09.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

İtalyan Guzzini markasıyla anlaşarak marinalarda mağazalaşma atağına kalktıklarını belirten Jumbo Genel Müdürü Sami Hotak, “Marina ve yat ürünlerine ağırlık vererek 4 marinada konsept mağazalar açacağız” dedi

İtalyan ortak ile marinaya girecek

Hanife Baş - Marinalarda mağazalaşmak için İtalyan marka Guzzini ile iş birliğine giden Jumbo, ilk etapta dört mağaza açmayı planlıyor. Jumbo Genel Müdürü Sami Hotak, lüks segmentte bir marka olduklarını anımsatarak, “Yatırımlarımızı çeşitlendireceğiz. Marina ve yat ürünlerine ağırlık vereceğiz” dedi.

Haberin Devamı

1912 yılında kurulan, akrilik ürünler yapan İtalyan Guzzini markası ile anlaştıklarını açıklayan Hotak, “Marinalarda açacağımız mağazalarda ve belli Jumbo mağazalarımızda bu ürünlere yer vereceğiz. Hem tasarım hem de malzeme olarak bu alanda çok ilgi göreceğini düşünüyoruz. İş birliğimizin ikinci aşamasında ise Jumbo’ya özel bir koleksiyon hazırlayacağız. Guzzini 50 tasarımcı ile çalışıyor” dedi.

İstanbul Göktürk’te, içinde bistrosu olan bir mağaza açacaklarını da bildiren Hotak, “Müşteriyle buluşacağımız alanları artırmak istiyoruz. Geri bildirimleri doğrudan görebileceğiz. Antalya, İzmir ve Ankara’da mağaza açma hedefimiz var” diye konuştu.

İtalyan ortak ile marinaya girecek

 ‘E - ticarette hızlı büyüdük’

Sami Hotak, “2021 yılını hedeflediğimiz büyüme ile kapatacağız. Bu yıl 5 mağaza açtık. 49 mağazamız, 50 bayimiz var. Otel, restoran ve kafelerde 50 satış noktamız var. Pandemide e-ticaret çok hızlı büyüdü. Ciromuzun yüzde 35’i e-ticaretten geliyor. Yeni dijital platformumuz Jumbo By You ile de müşterilerimizle buluşacağız” dedi.  

Haberin Devamı

İhracatını artırdı

Sami Hotak, pandemide ihracatta yaşanan sorunlar nedeniyle Avrupalı firmaların tedariğini Uzakdoğu’dan Türkiye’ye kaydırdığına da değinerek, “Cironun yüzde 50’sini ihracat oluşturuyor. Arap Yarımadası, Türki Cumhuriyetler ve Balkanlara uzun zamandır ihracat yapıyoruz. Amerika’ya da ihracatımız arttı. Hammadde fiyatlarındaki değişkenliği tüketiciye direkt yansıtmıyoruz. Bu nedenle yılda 2 kere fiyat güncellemesi yapıyoruz” dedi.