11.07.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Vodafone Türkiye, işletmeleri yarına hazırlamak için onların dijitalleşme endeksini çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere yeni bir platform geliştirdi. Vodafone İş Ortağım tarafından Accenture işbirliği ile geliştirilen ‘www.yarinahazirim.com’ sitesi, yarına bugünden hazırlanmak isteyen işletmelerin kısa ve kolaylıkla doldurulan bir soru formuyla durum ve ihtiyaç analizi yapmalarını sağlıyor.
Herkese özel analiz
Vodafone Türkiye’nin yeni platformuyla geleceğin teknolojilerine hazırlanmak isteyen işletmeler, kısa ve kolaylıkla doldurulan, her işletmenin profiline ve ihtiyacına göre kişiselleşen soru formuyla, dijital durum ve ihtiyaç analizi yapabiliyor. Vodafone’un geliştirdiği Dijitalleşme Endeksi, işletmeyi daha yakından tanımayı amaçlayan sorularla başlıyor.
İşletmenin belirlenen profiline göre verimliliğini artıracak çözümler ve karşılanmamış ihtiyaçlar tespit ediliyor. Bu aşamadaki sorulara verilen yanıtlara göre, 100 üzerinden işletmenin Dijitalleşme Endeksi hesaplanıyor. Ücretsiz olan bu uygulama sayesinde işletmeler verimliliklerini artıracak Vodafone İş Ortağım çözümlerine en hızlı ve kolay şekilde ulaşabiliyor.
Yarınlara hazırlık
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, iş dünyasının çok hızlı bir şekilde değiştiğini ve işletmelerin de bu değişime ayak uydurarak, yarına hazır olmaları gerektiğini söyledi.
KOBİ’lerin işlerini büyütmesinin yolunun değişime uyum sağlamaktan geçtiğini dile getiren Öğüt, “Ülkemizdeki işletmeleri yarına hazırlamak için dijital dönüşüm hareketini başlatıyoruz. www.yarinahazirim.com platformu, KOBİ’lerin dijitalde ihtiyaçlarını belirliyor ve bunlara yönelik verimliliklerini artıracak çözümler sunuyor” dedi.
Üç çözüm sunuyor
Vodafone Türkiye’nin verimlilik artıran çözümleri ise şöyle sıralanıyor: “Ekip Yönetimi Çözümleri sayesinde, işlerin uzaktan yürütülmesi, anlık takip edilmesi, saha araçlarının ve elemanlarının verimliliklerinin kontrol edilmesi mümkün oluyor. Operasyonel Yönetim Çözümleri’yle, sahada yürüyen işlerin daha hızlı takip edilmesi, ürün portföyü yönetimi ve sipariş takibi yetenekleri sunuluyor. Müşteri Bağlılığı Çözümleri ile hedeflenen yeni müşteri kitlelerine özel kampanyaların tanıtımı yapılabiliyor ve yeni müşteri kazanımı ile satış artışını destekleyen çözümler geliştirilebiliyor.”