07.10.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:
axeko032.jpg İstanbul, Ambarlı'daki 750 metrekarelik fabrika satış mağazasıyla mağazacılığa adım atan Koska'nın 3 ay önce Happy Center'da açtığı 110 metrekarelik mağazasıyla birlikte 4 mağazası bulunuyor. Mağazaların satış bölümünde 300'ü aşan ürün satışa çıkarılırken kafe-restoran bölümünde ise çorbadan zeytinyağlılara kadar geniş bir yiyecek yelpazesi bulunuyor. Mağazacılık konseptini ilk etapta Anadolu yakasından başlayarak genişletecek olan Koska, daha sonra Etiler, Nişantaşı ve Levent gibi semtlerde mağazalarını açacak. Koska, 2007 yılı sonunda kadar açacağı 4 şubesiyle birlikte 8 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyor. Denizli'deki helvacı dükkanında başlayan Koska Helvacısı'nın yolculuğu, açacağı yeni mağazalarla devam ediyor. 'Lezzet-i Harikalar Dükkânı' sloganıyla ürün çeşitliliğini de artıracak olan Koska, kafe-restoran ve satış konseptine sahip mağazalarıyla İstanbul'un başta alışveriş merkezleri olmak üzere elit kesimlerini hedefliyor. Koska, yaş pasta üretimini genişleterek kuru pasta üretimine de başlayacak. Kendi mağazalarında satışa çıkarılan yaş pastalarla birlikte yeni üreteceği kuru pastaları da Migros, Carrefour, Real, Tansaş, Champion gibi zincir marketlerde satışa çıkacak. Dindar, pastacılığa girdiklerinde günde 30-40'tan fazla satamayınca 18.00'den sonra yüzde 50 indirimle günde 600'den fazla satışına ulaştıklarını bu günkü rakamın ise 900'leri aştığını söyledi. Dindar, "Kuru pastayı market reyonlarına sokarak tüketiciyi köşe- başı pastanelerine mahkûm olmaktan kurtaracağız" dedi. Pasta da üretecek