01.12.2011 - 02:30 | Son Güncellenme:
Koton Yönetim Kurulu Eşbaşkanı Gülden Yılmaz, Koton Radyo ile müzik yayınları, kampanya ve sezon trendleri anonsları ve güncel ürünlerle ilgili her tür duyuruyu merkezi olarak yönetmeyi amaçladıklarını söyledi. Yılmaz, “İlk önce 30 Koton mağazasında denenen radyo yayınları, Kasım 2010’da tüm mağazaları kapsayacak şekilde genişletildi. İnternet üzerinden yayın yapan Koton Radyo’nun mağazaları ziyaret eden 70 milyon dinleyicisi var” dedi.
‘Markaları cezbetti’
Karasal yayın yapan hiçbir radyonun ulaşamadığı bu sayının farklı markaları da cezbetmeye başladığını kaydeden Yılmaz, “Koton Radyo yayına geçtiğinden bu yana hiç tanıtımı yapılmadığı halde, Koton’un doğrudan rakibi olmayan başka markalardan da işbirliği talepleri gelmeye başladı” diye konuştu. Radyonun müşteriyle olan ilişkide interaktif olanaklar sunduğunu ifade eden Yılmaz, “Koton Radyo, bir yıl gibi kısa bir sürede 30 milyon TL ek ciro sağladı. Ayrıca radyo sayesinde mağaza çalışanlarımızla daha sıcak ilişki kurma fırsatını yakaladık” dedi.