Ekonomi Kurdaki artışa umarsız değiliz

Kurdaki artışa umarsız değiliz

14.03.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Dolar bazında kiralama yaptıklarını söyleyen Olivium Outlet Center Genel Müdürü Berna Yüksel, “Ancak döviz kurlarındaki ani artışlar ve dalgalanmalar karşısında mağazalarımıza umarsız davranmıyoruz” dedi

Kurdaki artışa  umarsız değiliz

Olivium Outlet Center’da kiralamaların dolar bazında olduğunu belirten Genel Müdür Berna Yüksel,”Son dönemlerde kurdaki ani artışlar ve dalgalanmalar genel anlamda tüm ekonomiyi etkilediği gibi perakende sektörünü de etkiledi. Bu süreçte mağazalarımızla güçlü bir dayanışma içinde olmaya özen gösteriyor, umarsız davranmıyoruz” dedi.
Yüksel, “Madalyonun öteki yüzünde ise söz konusu bu hassas dönemde ciro ve ziyaretçi sayılarındaki artış hem müşterimize hem de bizlere moral kaynağı oluyor, motivasyonumuzu güçlendiriyor” diye konuştu.
Olivium’un İstanbul’un ilk outlet merkezi olduğunu söyleyen Yüksel, “Olivium Outlet Center 2012 yılının son çeyreğinden beri mimari ve marka karması açısında bir yenilenme süreci yaşıyor” dedi.
İç dekorasyonda görsel ve fonksiyonel değişimlerin tamamlanmasının ardından marka karmasını çeşitlendirmek için yeni projelere imza attıklarını belirten Yüksel, “Nike Factory ile başlayan bu süreç, kadın giyimde Perspective ile devam etti. Ayrıca Ülker Outlet ve son olarak 51 farklı ülkede hizmet veren Sarar erkek ve Sarar Kadın ile söz konusu çalışmalar sürüyor” diye konuştu.

Anket düzenliyor
Hemen hemen her alışveriş merkezi gibi marka ve mağaza karmalarını potansiyel ve mevcut ziyaretçinin ihtiyaçlarını gözeterek belirlediklerini kaydeden Yüksel, “Düzenli aralıklarla gerçekleştirdiğimiz anketlerle bizi bir adım daha ileriye götürecek markalara yöneliyoruz. Öte yandan alışveriş merkezinde çekim gücü yaratacak farklılıklar yaratmaya da özen gösteriyoruz” dedi.

Haberin Devamı

KOZMETİK BAKIM

Gül yapraklarıyla zenginleştirildi
Fransız dermokozmetik markası Nuxe’ün temizleyici bakım grubu gül yapraklarıyla zenginleştirildi. Yedi ürünün bulunduğu seri, hassas ciltler için tasarlanmış özel bir formüle sahip.

Ellere özel...
Nivea, nemlendirici, koruyucu, el ve tırnak kreminden oluşan yeni serisini piyasaya sundu. Yeni serinin içeriğinde, aloe vera ve jojoba yağı, balmumu, deniz iğdesi ve E vitami bulunuyor.

Üzüm etkisi
Avon, ‘Solutions Balanced+Matte’ serisini sundu. Karma ve yağlı ciltler için özel olarak geliştirilen serinin içeriğinde üzüm kompleksi bulunuyor.

Bakım çantası
Dermalogica, 31 Mart’a kadar, biri AGE smart olmak üzere iki Dermalogica ürün alışverişine bakım çantası hediye ediyor. Bakım çantasında ise Dermalogica’nın seyahat boy ürünleri bulunuyor.

Beyaz çaylı
Amway, bu yıl da farklı bir Premium SPA koleksiyonu hazırladı. Asya’nın egzotik havasından ilham alan yeni koleksiyon, içeriğinde beyaz çay aroması içeren üçlü ürün setinden oluşuyor.

Doğal görüntü...
Deborah Milano, özel olarak formüle edilmiş yeni Face Perfect Collection Serisi’ni piyasaya sundu. Doğal görüntü vermeyi amaçlayan seri dört üründen oluşuyor.

Haberin Devamı

Ayda 900 bin ziyaretçiyi ağırlıyor
2014 yılı ocak ve şubat ayı dönemlerinde toplam ciroda ortalama yüzde 25, ziyaretçi sayısında ise yüzde 16 oranında artış yaşadıklarını kaydeden Berna Yüksel, “Amacımız ilk çeyrekteki bu oranları bütün yıla yaymak. Yıl sonu ziyaretçi hedefimiz ise 12 milyon. Bu yılki ciro hedefimiz de 350 milyon TL” dedi.
Ayda yerli ve yabancı ortalama 900 bin ziyaretçi ağırladıklarını söyleyen Yüksel, “Amacımız rekabet ortamının gittikçe zorlayıcı olmaya başladığı İstanbul gerçeğinde ziyaretçilerimize farklılıklar sunmaya devam etmek ve marka karmamızı güçlendirermek” diye konuştu.

Salı günleri pazar kuruyor, fiyat indiriyor
Olivium’un, Emintaş Emlak ve İleri Mensucat ortaklığı ile Zeytinburnu’da kurulduğunu hatırlatan Berna Yüksel, “Olivium Outlet Center 35 bin metrekarelik kiralanabilir alana sahip” dedi. Olivium Outlet Center’ın tüketiciyi çok daha cazip fiyatlı ürünlerle buluşturabilmek adına çeşitli etkinlikler düzenlediğini söyleyen Yüksel, “Salı Pazarı adını verdiğimiz organizasyon, ziyaretçilere haftanın bir günü fiyatlarda olağanın dışında bir farklılık sunuyor. Her salı gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikte markalara, mağazalarının dışında bir alandaa tüketiciyle buluşma imkanı veriyoruz” diye konuştu.