11.03.2011 - 02:12 | Son Güncellenme:
PERAKENDE - EYLEM TÜRK
Kek, kurabiye, meyve ve çikolatalardan yapılan aranjmanlarla Türkiye’de yeni bir sektör yaratan Bonnyfood, Amerika’dan Çin’e kadar bayilik başvuruları alıyor.
Hastanede yattığı bir dönemde “geçmiş olsun” dileğiyle gönderilen onlarca çiçeği görme imkanı olmayan Didem Alsoy, Türkiye’de 7 bin çiçekçi ve 14 bin pastane olduğu bilgisinden de yola çıkarak yıllarca birlikte çalıştığı arkadaşı Hamit Kekeç’le yeni bir iş modeli geliştirmiş.
40 mağaza hedefi
Yurtdışında meyvelerden yapılan çiçek aranjmanlarının olduğunu öğrenen Alsoy ve Kekeç, tek gün tüketilebilen ürünlerle kısıtlı olması noktasından hareketle daha geniş ve kişiye özel ürünler hazırlamış. Bu doğrultuda kendi marka ve ürünlerini yaratmaya karar vermişler.
Bonnyfood’un hediye seçmekte zorlanan, buna vakti olmayan, farklı bir hediye göndermek isteyenlerin tercihi olduğunu söyleyen Didem Alsoy, “İzmir’den Mersin’e Malatya’dan Bursa’ya kadar 18 mağaza ve 150 çalışana sahibiz. Bonnyfood bu yıl 40 mağazaya ulaşmayı hedefliyor” dedi.
Yüksekova’ya kadar gittik
Türkiye’nin en ücra köşelerine kadar Bonnyfood’ların ulaştığını belirten Didem Alsoy, “Öncelikle İstanbul içinde servis yapılmak üzere kurulan Bonnyfood, Yozgat’ın Çandır ilçesinden arayan bir müşterinin ısrarlı talebi üzerine ilk kez şehir dışına çıktı. Bugüne kadar ulaşılan en uç nokta Hakkari Yüksekova oldu. Hediyelerimiz en çok doğum günleri, anneler günü, babalar günü, sevgililer günü ve yılbaşı gibi özel günlerde tercih ediliyor” diye konuştu.