Ekonomi Mavi, 2018’de gelirini yüzde 32 artırdı

Mavi, 2018’de gelirini yüzde 32 artırdı

18.03.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:

Jean ve hazır giyim markası Mavi, 2018 yıl sonu finansal sonuçlarını açıkladı. Konsolide gelirini geçen sene aynı döneme göre yüzde 32 artırarak 2 milyar 353 milyon TL’ye yükselten Mavi, net karını yüzde 12 artışla 101 milyon TL’ye taşıdı. Mavi, FAVÖK’ünü yüzde 46 artırdı.

Mavi, 2018’de gelirini yüzde 32 artırdı

Dünyanın dört bir yanındaki mağaza sayısını 427’ye çıkaran Mavi, 2018 yılında e-ticaret gelirlerini yüzde 103 oranında artırırken tüm kanallarda hedeflerin üzerinde büyüme sağladığını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamada, “2018’de 1 milyonun üzerinde yeni müşteri kazanan Mavi, sektörünün lider CRM programında aktif üye sayısını 5.3 milyona, tüm CRM müşterilerini ise 7.3 milyona taşıdı.

Haberin Devamı

2018 yılında Türkiye’de net 13 yeni mağaza açan, 10 mağazasını ise genişleten Mavi, toplam satış alanını 149 bin metrekareye çıkardı” denildi. Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, şu değerlendirmede bulundu:

“Güçlü marka kimliğimiz, üretimden satış sonrası hizmetlere kadar her alana taşıdığımız toplam kalite anlayışımız, müşterilerimizle kurduğumuz sağlam bağ ve insan kaynağımız ile 2018, sürdürülebilir hedefler doğrultusunda önemli kazanımlar elde ettiğimiz bir yıl oldu. Stratejik önem taşıyan tüm alanlarda hedeflerimizin üzerinde büyüme kaydettik” dedi.