EkonomiMobilya evlilikle büyüyor

Mobilya evlilikle büyüyor

10.01.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Modoko Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik, “Geçen yıl yüzde 7’lik bir büyüme kaydettik. Evlilikler hızlandı. Türkiye’de yılda ortalama 100 bin çift evleniyor. Bu da mobilya sektörünün büyümesini sağlıyor” dedi

Mobilya evlilikle büyüyor

Türkiye’de yılda ortalama 100 bin çiftin evlendiğini söyleyen Modoko Yönetim Kurulu Başkanı Etem Özçelik, “Evlilikler mobilya sektörünün sürekli büyümesini sağlıyor. Modoko olarak biz de geçen yıl yüzde 7’lik bir büyüme kaydettik” dedi.
Modoko Mobilyacılar sitesinde halihazırda faaliyet gösteren 350 mağaza bulunduğunu kaydeden Özçelik, “Büyüme alanımızın sınırlı olması sebebiyle mağaza sayısında bir artış söz konusu değil. Ancak siteni iç yapısında yenilenmeler ve değişiklikler gerçekleştireceğiz” diye konuştu.
Bu amaçla Modoko’da 6 aydan beri devam eden bir restorasyon çalışması olduğunu hatırlatan Özçelik, şu bilgileri verdi: “Modoko içinde ziyaretçilerimizin beklentisini karşılayacak yeme-içme mekânlarını düzenliyoruz. Şık büfeler kuruyoruz. Modoko’da artık alışverişi daha keyifli bir ana dönüştürmek istiyoruz. Projede sona gelindi. Bu yılın ilk yarısında yenilemeler tamamlanacak.”

İş bağlantıları
2014 yılının Modoko açısından olumlu geçeceğine inandıklarını belirten Özçelik, “Yurtiçi ve yurtdışı fuarlara katılarak reklam faaliyetlerimizi artıracağız. Bu yıl yüzde 8-10 arasında büyüme planlarımız var” dedi.
Modoko olarak bu ayın sonunda İstanbul Mobilya Fuarı’na katılacaklarını açıklayan Özçelik, “Gerek yerli gerek yabancı ülkelerle yeni iş bağlantıları açısından bu fuarı önemsiyoruz” diye konuştu.

Haberin Devamı

KOZMETİK - BAKIM
Bitki özlü temizlik

Dermalogica, göz ve dudak temizliği için Soothing Eye Make-Up Remover’ı özel olarak üretti. Marka yetkilileri, “İçeriğindeki aloe vera ve bitki özleri ile göz çevresi için ekstra yumuşaklık sağlarken, aynı zamanda ipek amino asitleri kirpikleri güçlendiriyor” diyor.

Sevgililer için
Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları Yves Rocher, 6-14 Şubat tarihleri arasında Sevgililer Günü’ne özel kampanyalar düzenliyor. Kampanya dahilinde sunulan ürünler arasında Yves Rocher’nin, Isparta Gülü ve Saf Yasemin içeriğine sahip Comme une Evidence Intense adlı parfümü de var.

Ocak ayına özel
1967’de kurulan ve 60’ı aşkın ülkede doğrudan satış yapan güzellik şirketi Oriflame, ocak ayına özel ürünler sunuyor. Bunlar arasında dudak balmından, parfüme, rujlardan fondötene kadar birçok seçenek bulunuyor.

Haberin Devamı

Kırışıklığa karşı
Fransız dermo-kozmetik markası Nuxe’ün anti-aging bakım serisi Nirvanesque yenilendi. Nuxe Türkiye Genel Müdürü Frederick Carrera’nın katılımıyla gerçekleşen toplantıda, Filipinli Yüz Yogası Eğitmeni Lourdes Çabuk, kırışıklıklara ve sarkmalara son vermenin yollarını anlattı.

Kış sürprizi
100 yıllık İtalyan güzellik markası Deborah Milano, yeni yıla yeni bir kampanya ile girdi. Ocak ayı boyunca devam edecek kampanya da Deborah Milano’nun dudak kalemi ve rujları yüzde 30 indirimli olacak. Kampanya, Watson’s ve kozmetik mağazalarında geçerli.

‘Anaokuluna ismini ver’ kampanyası
Aqua Florya, yeni yılı bir sosyal sorumluluk projesiyle karşılıyor. Gülben Ergen’in başkanlığını yaptığı Çocuklar Gülsün Diye derneğiyle gerçekleşen bu projeyle Aqua Florya, Urfa’nın Akkuş Köyü’nde yeni bir anaokulunun temellerini atıyor. 3 Şubata kadar Aqua Florya’da 50 TL ve katları alışveriş yapanların katılacağı kampanyada; kazanan ziyaretçi, bu anaokuluna kendisinin veya sevdiklerinin ismini verebilecek.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler