09.10.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
AYLİN RANA AYDİN
Fuarda altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve kasa, yazılım, lojistik gibi ürün grupları yer alacak. Katılımcılar fuara özel ürün ve koleksiyonlarını, 110’u aşkın ülkeden gelecek 16 bine yakın sektör profesyonelinin beğenisine sunacak.
33 yıldır bu fuarı düzenlediklerini belirten UBM Rotaforte Uluslararası Fuarcılık Kurucu Ortağı Şermin Cengiz, “Her yıl 80 bin metrekarelik alanda düzenlenen fuara, yaklaşık 1250 firma ve marka katılıyor. Fuar, Türkiye mücevher sektörü ihracatının
3 milyar dolarlık kısmının gerçekleştiği gerçek bir uluslararası piyasa ortamı” dedi.
Altından mamul mücevher ve kuyumcu eşyası ihracatının, 2017 yılı rakamlarıyla 3.3 milyar dolara ulaştığını söyledi.