Ekonomi Müşteri deneyimini satışa dönüştürecek

Müşteri deneyimini satışa dönüştürecek

21.02.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

2017 yılını 2 milyon adet satışla tamamlayarak, yüzde 20 büyüyen İnci Deri, 2018’de tüm satış kanallarında mükemmel müşteri deneyimine odaklandı.

Müşteri deneyimini satışa dönüştürecek

Türkiye’nin 36 şehrinde 99, yurtdışında ise 4 ülkede 5 mağaza ile hizmet veren moda perakende markası İnci Deri, 2017 yılında yaşadığı istikrarlı büyümeyi ve 2018 hedeflerini paylaştı. İnci Deri Yönetim Kurulu Başkanı Ali Murat Kızıltaş, müşteriye dokunulan her noktada mükemmellik hedeflerini anlattı.

2018 hedefleri

Haberin Devamı

2018 yılı stratejilerinin ‘Ebitda’, ‘Omni Channel’ ve ‘Farklılaşma’ başlıklarında olacağını belirtti. Yıla, ‘Ürünü değil müşteri deneyimini satışa dönüştürme’ amacıyla girdiklerini söyleyen Kızıltaş, 2018’de 354 milyon TL ciro ve yüzde 30 büyüme hedeflediklerine dikkat çekti. Mağazacılık ve e-ticaretteki yenilikleriyle farkılaşma yoluna devam eden İnci Deri, Omni Channel (çok kanallı) stratejisini yeni teknoloji yatırımlarıyla sürdüreceğini belirtti.