27.08.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Koalay.com internet sitesiyle bireysel Türk tüketicilerine hizmet veren Telesure, dünyada toplam 9 milyon müşteriye sahip. Türkiye’nin yanısıra Güney Afrika, İngiltere, Avustralya, Fransa, Hollanda ve Singapur’un da aralarında bulunduğu 8 ülkede faaliyet gösteren Telesure Sigorta, dünya genelinde 4 milyar liralık işlem yapıyor. Telesure Sigorta Türkiye’deki ilk yılının değerlendirildiği toplantıda, Türkiye CEO’su Bradley du Chenne her ülkede bir karakter oluşturmaya çalıştıklarını belirterek, şunları söyledi:
Maskotu da var
“İngiliz pazarındaki maskotumuz Rus mirketi Alexandr Orlov çok popüler bir karakter. Oyuncaklarının yanısıra hakkında yazılmış bir kitabı da var. Hatta kitabının Tony Blair’in kitabından daha fazla sattığını söyleyebilirim. Türkiye’de yarattığımız karakter ise Koala Cengiz. Markamızın ismi de Koala ve Kolay’ın birleşimi olan Koalay.com.”
Türkiye’de kurdukları online sigorta karşılaştırma sitesinden de bahseden du Chenne, “Koalay.com ile günün her saatinde 3 dakikada kolayca online trafik ve kasko sigortası satın alınabiliyor. Online çalışan tüm sigorta şirketlerinden teklif alan sistem müşterilerine en iyi teklifi bularak zaman ve maliyet avantajı sunuyor” dedi.
Koalay.com olarak öncelikle ayda 10 bin poliçe satmayı hedeflediklerini belirten Telesure Sigorta Genel Müdürü Meltem Yiğit, 2016 yılında sağlık, konut ve DASK sigortaları konusunda da hizmet vermeye başlayacaklarını belirtti.