EkonomiPandemide sütlü ürünlere talep arttı

Pandemide sütlü ürünlere talep arttı

21.06.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:

Pandemi döneminde sütlü içecekler ve soğuk kahveye talep arttı. Nestle Türkiye Sütlü İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Buse Aksu Özgen, “İçime hazır sütler okullarda tüketiliyordu ama pandemi nedeniyle tüketim eve kaydı. Nesquik tozda da ev tüketimi arttı” dedi.

Pandemide sütlü ürünlere talep arttı

EKONOMİ SERVİSİ - Buse Aksu Özgen, sürdürülebilirlik vizyonları için de şunları söyledi: “Nesquik süt ürünlerinde tüm ambalajlardaki plastik pipetleri kağıt pipetlerle değiştirdik. Yıllık 40 milyon adet plastik pipetin kullanımına son verdik. Nestle, 2025’e kadar ambalajlarının yüzde yüzünü geri dönüştürülebilir veya yeniden kullanılabilir hale getirmeyi, yeni üretilmiş plastik kullanımını üçte bir oranında azaltmayı, geri dönüştürülemeyen plastikleri kullanımdan çıkartmayı taahhüt etmişti.”

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler