Ekonomi Publicis One’da Türkiye hamlesi

Publicis One’da Türkiye hamlesi

21.01.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Dünyada elliden fazla ülkede uygulamaya geçen ajans modeli Publicis One, Türkiye’deki yeni yapısını ve hedeflerini hayata geçirecek yönetim ekibini açıkladı.

Publicis One’da Türkiye hamlesi

Pazarlama, iletişim ve dijital dönüşüm alanlarında faaliyet gösteren Publicis Groupe’un tüm ajans markalarının yetkinlik ve uzmanlığını içinde barındıran bu yeni model, müşterilerin iletişim alanındaki tüm ihtiyaçlarına tek bir çatı altında çözümler sunmak üzere tasarlandı. Publicis One Global CEO’su Jarek Ziebinski, “Publicis One modeli, müşterilerimizin eş zamanlı olarak ihtiyaç duyduğu entegrasyon ve uzmanlaşmayı aynı anda sunmamızı sağlayan eşsiz bir model” dedi.

Publicis One Türkiye’nin ilk CEO’luk görevini halihazırda Vivaki Türkiye Ülke Başkanı ve Starcom Mediavest Group CEO’su olarak görev alan Savaş İnanç Dedebaş yürütecek. Dedebaş, “Publicis Groupe’un geçtiğimiz yıl başlattığı yeniden yapılanma sürecindeki hedefi yaratıcılık ve teknolojiyi bir araya getirerek pazardaki dönüşümün itici gücü olmaktı. Publicis One bu felsefeden yola çıkan geleceğin ajans modelini temsil ediyor” dedi.