Geri Dön
EkonomiRamazan’da gıda satışı % 20 arttı

Ramazan’da gıda satışı % 20 arttı

Pazar araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında süreceğini öngördü.

Ramazan’da gıda satışı % 20 arttı

NielsenIQ’nun verilerine göre, 2020 yılında Türkiye’de hızlı tüketim ürünlerinin satışı, Ramazan ayında diğer dönemlere kıyasla yüzde 20 arttı. NielsenIQ APAC EEMEA Analitik Danışmanlık Başkan Yardımcısı ve NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan verileri şöyle yorumladı:

“Ramazan’da hızlı tüketim ürünlerinde en fazla büyümeye neden olan kategoriler yiyecek ve içecek oluyor. 2021 Ramazan ayı, pandemi etkisinde geçirdiğimiz ikinci Ramazan dönemi olacak. Hızlı tüketim ürünlerinin satışları açısından bu yılın geçen yıla göre daha iyi olacağı konusunda iyimseriz. Geçen yıl Ramazan dönemi satışlarında, önceki aylarda panik altında yapılan ürün alımlarının ve ürün stoklanmasının etkisi bulunuyordu.”

İllere göre haftalık vaka sayısı haritasını açıkladıTürkiye'nin merakla beklediği haftalık vaka haritası Sağlık Bakanı Fahrettin Koca tarafından paylaşıldı. Buna göre vaka sayısı en çok artan ve azalan iller belli oldu. Bakan Koca haritayı paylaşırken, "Düşüş hızı azalsa da vaka sayılarının düşüş eğilimi devam ediyor." ifadelerini kullandı.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler