23.04.2010 - 00:05 | Son Güncellenme:
Yıl sonuna kadar tüm mağazalarını yenilemeyi hedefleyen şirket, Ankara, Konya ve Beylikdüzü mağazalarını ramazan ayına kadar yetiştirmeyi planlıyor. Yenilenme çalışmalarının 2- 3 yeni mağaza açmak kadar maliyetli olduğunu belirten Real Hipermarketleri Türkiye Genel Müdürü Kubilay Özerkan, yatırım maliyetinin 6 milyon euro civarında olacağını söyledi.
Yeni mağaza açmak konusunda büyük şehirlerde planladıkları yeni lokasyonlar olduğunu belirten Özerkan, Bursa’daki mağazalarını Metro Cash & Carry’ye devredeceklerini, şehirde yeni bir mağaza için yer aradıklarını kaydetti. Özerkan, pazar konseptine ilişkin şunları söyledi: “Pazarda taze sebze ve meyve ön planda. Markalı ürünlerden oluşan bir sepeti geçen yıl 320 liraya doldururken bu sene fiyatını yüzde 1.5 düşürdük. 670 temel ihtiyaç maddesinde indirim marketlerden daha ucuza satma kampanyamız var. Fiyat komandolarımız var, bunlar her gün rakipleri takip ederek fiyatları kıyaslıyorlar.”