15.07.2008 - 00:59 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’deki yatırımlarına devam edeceklerini söyleyen Real Hipermarketleri yeni Türkiye Genel Müdürü Kubilay Özerkan, fiyatta agresif olacaklarını belirtti.
Mağazalarında halen 40 binin üzerinde ürün satışı yaptıklarını ve yeni dönemde bu sayıyı artırmayı düşündüklerini belirten Özerkan şöyle konuştu:
“Durgunluk ve rekabet ortamını dikkate alarak bu süreçte fiyat politikamızda radikal bir değişiklik yapacağız. Real marketlerde şu anda toplam ürün sayımızın yüzde 20 ’sini her gün fiyat olarak diğer rakiplerdeki mağazalara oranla daha ucuz satıyoruz.
Hedefimiz toplam ürün portföyümüzün yüzde 40’ını ucuza satabilmek. Türkiye ’de en ucuz satan perakendeci olmak için kolları sıvadık. ”
İstanbul Fulya, Bayrampaşa ve Merter bölgelerinde yapımı devam eden üç Real hipermarketin 2008 yılı içinde hizmete gireceğini söyleyen Özerkan, “Türkiye’de halen 11 olan mağazamız var. Daha fazla sayıda mağaza ile daha fazla tüketiciye ulaşmayı hedefliyoruz.
İnşaatına başladığımız üç mağaza için toplam yatırım tutarımız 100 milyon euro olacak. Yeni açılacak mağazalara bine yakın eleman alacağız” dedi.
Kredi kartları coştu
Piyasalardaki durgunluk nedeniyle tüketicilerin pahalı ürünlerden ucuz ürünlere yöneldiğini ve fiyatta hassasiyetlerinin arttığını anlatan Özerkan, taksitli satışlar ve promosyonlar nedeniyle kredi kartıyla yapılan alışveriş miktarlarında 10 puanlık bir artışın yaşandığına değindi.